گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۴۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۳
در نی ریز؛
جلسه مدیران مدارس پیرامون راهیان نور دانش آموزی در سالن مدیریت اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در نی ریز؛ جلسه مدیران مدارس پیرامون راهیان نور دانش آموزی در سالن مدیریت اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.در این جلسه فرماندهی محترم ناحیه نی ریز،ریاست محترم اداره آموزش و پرورش،مسئول بسیج دانش آموزی و کلیه مدیران مدارس متوسطه دوم شهر و روستا حضور داشتند.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم برادر بسیجی محمد اکتسابی مدیر آموزش و پرورش ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت افزود راهیان نور دانش آموزی که هر ساله توسط سپاه و آموزش و پرورش برگزار می گردد علاوه بر برنامه اردویی یک حرکت فرهنگی بسیار بزرگ می باشد که این برنامه فرهنگی تاثیر بسزایی بر روی اخلاق و فرهنگ دانش آموزان ما دارد.

در ادامه سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه نی ریز در رابطه با راهیان نور افزود وظیفه مهم امروز مسئولین کشور به خصوص دبیران و مدیران مدارس که در عرصه تعلیم و تربیت فعالیت دارند زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال این مهم به نسل های بعدی می باشد امروز اردوهای راهیان نور این موقعیت را برای دانش آموزان عزیز ما فراهم کرده تا از نزدیک با مناطق عملیاتی و محل شهادت هزاران شهید آشنا شوند، ما باید جهت برگزاری و کیفیت بخشی به این برنامه های فرهنگی نهایت سعی و تلاش خود را بکارگیریم.

 

در ادامه سید محمد حسین فقیه مسئول بسیج دانش آموزی نی ریز ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه ولایت افزود راهیان نور نه برنامه آموزش و پرورش است و نه برنامه سپاه بلکه یک حرکت  بزرگ نظام جمهوری اسلامی است پس همگی ما باید دست به دست هم دهیم تا با کیفیت بخشی به این برنامه یاد و خاطره شهدای عزیز را زنده نگه داریم شما مدیران مدارس در جهت راه اندازی و اجرای این اردو نهایت همکاری را داشته باشید. سپس با قرائت دستورالعمل موارد اجرایی مربوط به این اردو را برای مدیران مدارس عنوان نمود.

224224

نام:
ایمیل:
* نظر: