کد خبر: ۴۰۸۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۸
در بخش برداران و در رشته حفظ کل سعید حسن شاهی، روشندل ارسنجانی، در حفظ 20 جزء، بهزاد مزارعی از فراشبند، در حفظ 10 جزء نیز مصطفی شمسایی از اوز لارستان مقام برتر را از آن خود کردند.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، نفرات برتر مسابقات قرآن، اذان و نهج البلاغه جامعه کار و تلاش استان فارس معرفی شدند.

در بخش برداران و در رشته حفظ کل سعید حسن شاهی، روشندل ارسنجانی، در حفظ 20 جزء، بهزاد مزارعی از فراشبند، در حفظ 10 جزء نیز مصطفی شمسایی از اوز لارستان مقام برتر را از آن خود کردند.

ناجی ربیعی اصل از شیراز، غلامرضا قربانی از جهرم و احمد رضا رنجبر از نورآباد رتبه های اول تا سوم رشته ترتیل در بخش برداران و در رشته قرائت نیز سید محمود حسینی از خرمبید، غلام عباس عبدل پور از لامرد و امیر حسین کشاورز از شیراز به ترتیب رتبه های اول تا سوم بخش را از آن خود کردند.

بر اساس این گزارش، در بخش اذان برادران نیز فرشاد همتی از نورآباد، علیرضا خلیفه از شیراز و حسن اعتمادی از کازرون رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند و در رشته مفاهیم نیز محمد جواد چرامین از کازرون و عبداله روزی طلب از فیروزآباد موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

همچنین سید محمد میلاد دانشور از زرقان، رضا میر شکاری از کازرون و عبدالرحیم شرافت از زرقان ننز در رشته نهج البلاغه موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

در بخش خواهران و در بخش حفظ کل، زیبا زارع مویدی و طاهره راسل هر دو از شیراز و سعیده پیک رایگان از جهرم به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

معصومه احمدی، روشندل شیرازی و فریده کلاهی از شیراز و نادیه عزیزی از لارستان در حفظ 20 جزء حائز رتبه اول تا سوم شدند و خدیجه چراغی از شیراز، زهرا صدیقی از سپیدان و سمیه فتحی از شیراز نیز در حفظ 10 جز رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

بر اساس این گزارش آسیه دهقان از شیراز، فاطمه گلناری از سپیدان و زهره محمدی از شیراز نیز در رشته قرائت و مرضیه فیروززاده و آمنه بهجت امین هر دو از شیراز و مرضیه حبیبی از سپیدان نیز در رشته ترتیل حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

رعنا روزبازار از فیروزآباد، مدینه خدمتی از خرمبید و زهرا حبیبی از شیراز در رشته مفاهیم و آمنه برزگر از خرمبید، سلیمه روشن و رباب افراسیابی هر دو از شیراز در رشته نهج البلاغه رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
19:12 - 1393/08/08
0
0
سلام اگه میشه لطفا کلیپ های این مسابقات هم در سایتتون بگذارید
نام:
ایمیل:
* نظر: