کد خبر: ۴۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
ما مداحان اهل بیت همگام با مردم شهید پرور استان فارس در صفوف به هم پیوسته هیئت های مذهبی در یوم الله 13 آبان شرکت خواهیم کرد.
سازمان بسیج مداحان فارس در آستانه یوم الله 13 آبان و تقارن آن با عاشورای حسینی در بیانیه ای اعلام کرد ملت در 13 آبان با شعار هیهات من الذله و با شعار های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و طنین روح نواز لبیک یا حسین (ع) نشان خواهد داد برای پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی با تمام وجود در صحنه خواهیم بود.

 در ادامه این بیانیه آمده است ، که تقارن یوم الله 13 آبان با روز عاشورا بیانگر آن است که مردم ولایتمدار ایران حسینی هستند و از شعائر الهی به هیچ عنوان عدول نخواهند کرد.

در ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و عاشورای حسینی ، سازمان بسیج مداحان با دعوت از آحاد و اقشار مختلف مردم به ویژه مداحان اهل بیت ، مدیران هیئت های مذهبی و شاعران آیینی برای حضور پرشور و گسترده در مراسم گرامی داشت 13 آبان و روز مبارزه ی ملی با استکبار جهانی و نمایش تجدید میثاق ایرانیان با آرمان های امام (ره) ، بیعت مجدد با ولایت فقیه و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای ( مدظله العالی ) و حضور  مجدد خود را اعلام می نماید.

در پایان آمده است ، ما مداحان اهل بیت همگام با مردم شهید پرور استان فارس در صفوف به هم پیوسته هیئت های مذهبی در یوم الله 13 آبان شرکت خواهیم کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: