گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۴۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
حسینی مسئول دفتر بسیج دانش آموزی ممسنی گفت:
از شروع مدارس حدود دو ماه میگذرد اما بسیج دانش آموزی که از اوایل تابستان نسبت به آموزش های لازم برای نیروهای خود در مدارس همت ورزیده بود حال زمان را مناسب دیده که با انجام بازرسی از مدارس ببیند که تا چه اندازه این تلاش ها به ثمر رسیده است.

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی ممسنی از شروع مدارس حدود دو ماه میگذرد اما بسیج دانش آموزی که از اوایل تابستان نسبت به آموزش های لازم برای نیروهای خود در مدارس همت ورزیده بود حال زمان را مناسب دیده که با انجام بازرسی از مدارس ببیند که تا چه اندازه این تلاش ها به ثمر رسیده است.

آقای حسینی(مسئول دفتر بسیج دانش آموزی ممسنی)در گفتگو با خبرنگار بسیج دانش آموزی اذعان داشتند که انشاءالله طبق هماهنگی های انجام شده و جلسات صورت گرفته با شورای حوزه قرار براین شده است که از فردا استارت بازرسی از پایگاه های بسیج دانش آموزی مدارس در شهرستان زده شود.

حسینی هدف از این بازرسی را،رسد کردن نحوه ی اجرای برنامه های ابلاغی بسیج دانش آموزی در مدارس و همچنین ارزیابی فعالیت و نحوه ی مدیریت فرماندهان جدید پایگاه های دانش آموزی برشمردند.

همچنین ایشان در ادامه لازم به ذکر دانستند که بازرسان دانش آموزی قرار است فعالیت های فضای مجازی،حلقه صالحین،نیروی انسانی،علمی و فرهنگی در مدارس رامورد ارزیابی قرار دهند.

انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: