چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۴۴:۰۷
کد خبر: ۴۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵
حجت الاسلام رضایی مسئول سازمان بسیج طلاب کشور به نمایندگی از سردار نقدی از فعالیت های سپاه ناحیه خرامه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه خرامه، حجت الاسلام موفق قانعی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خرامه ضمن معرفی شهرستان اظهار داشت: شهر ما شهر حضرت زهرا (س) است در این شهر رعایت عفاف و حجاب و استفاده از چادر به عنوان حجاب برتر به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده است.

وی به فعالیت های سپاه ناحیه خرامه در زمینه های مختلف فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: سپاه در همه امور فرهنگی شهرستان حضور دارد و عامل هماهنگ کننده برنامه هاست.

شهرام افشاریان فرمانده سپاه ناحیه خرامه ضمن تشریح وضعیت اجتماعی شهرستان، ماهواره را عامل اصلی وجود ناهنجاری های اجتماعی عنوان کرد و گفت: هجمه های ماهواره و برنامه های کذایی آن باعث ایجاد اختلافات خانوادگی و از هم پاشیده شدن بنیان برخی خانواده ها و کمرنگ شدن حضور مردم در محافل مذهبی شده است.

وی اجرای طرح دجالواره را یک طرح موفق برشمرد و گفت: سپاه ناحیه خرامه ضمن برگزاری جلسات توجیهی و روشنگری ویژه اقشار مختلف، با دریافت دستگاه های ماهواره یک دستگاه گیرنده دیجیتال را به خانواده ها هدیه می دهد.

حجت الاسلام رضایی مسئول سازمان بسیج طلاب کشور گفت: بسیجی باید به فرمان رهبری و مطیع منویات ایشان باشد. او باید دل سپرده نظام و ولایت باشد و به شخص یا حزبی وابسته نشود چرا که این عدم وابستگی یک افتخار برای بسیج است.

وی افزود: مسئولی نزد ما عزیز است که به ولایت نزدیک تر باشد ما باید هم سخنان رهبری را بشنویم و هم به آن عمل کنیم و سمعا و طاعتا در خط ولایت باشیم.

از جمله برنامه های دیگری که اجرا شد می توان به بازدید از حوزه الزهرا (س)، حضور در جمع خانواده شهید شیخ نصراله ایزدی، حضور در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام صادق (ع) و بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی پرورش قارچ و پرورش بلدرچین اشاره کرد.

انتهای پیام/224224

بازرس سپاه پاسداران از فعالیت های ناحیه خرامه بازدید کردبازرس سپاه پاسداران از فعالیت های ناحیه خرامه بازدید کردبازرس سپاه پاسداران از فعالیت های ناحیه خرامه بازدید کردبازرس سپاه پاسداران از فعالیت های ناحیه خرامه بازدید کردبازرس سپاه پاسداران از فعالیت های ناحیه خرامه بازدید کردبازرس سپاه پاسداران از فعالیت های ناحیه خرامه بازدید کردبازرس سپاه پاسداران از فعالیت های ناحیه خرامه بازدید کردبازرس سپاه پاسداران از فعالیت های ناحیه خرامه بازدید کردبازرس سپاه پاسداران از فعالیت های ناحیه خرامه بازدید کردبازرس سپاه پاسداران از فعالیت های ناحیه خرامه بازدید کردبازرس سپاه پاسداران از فعالیت های ناحیه خرامه بازدید کرد

نام:
ایمیل:
* نظر: