کد خبر: ۴۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
سازمان بسیج مداحان فارس;
در هفته بسیج کارکنان بسیج مداحان فارس با حضور در منزل شهید ورامینی با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و از آنان احوال پرسی کردند.
به گزارش خبرنگار بسیج مداحان فارس، در دیداری صمیمانه از خانواده سردار شهید"ناصر ورامینی" با هدف تجديد ميثاق با شهدا و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت تشکر و قدردانی بعمل آمد.

در این دیدار که با حضور اعضای این سازمان برگزار شد، حاج مهدی شادکام ذاکر اهل بیت(ع) ، هدف از این دیدار را دلجويي از خانواده شهید و اعلام پيروي از آرمان‌هاي شهدا و رهبر كبير انقلاب عنوان كرد .
شادکام افزود: این شیر مردی هایی که فرزندان شما در جبهه ها به عرصه نمایش گذاشتند امروز سرمشق و الگوی جوانان ما شده و وظیفه همه ماست که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در مسیر شهدا گام برداریم و  امانتدار خوبی باشیم تا بار امانتی که به دوش ما گذاشته شده به صاحب اصلی آن برسانیم.
همچنین در این دیدار برادر شهید به نکاتی آموزنده از زندگی شهید ورامینی پرداختند و گفتند که شهید ورامینی قاری قرآن و مداح اهل بیت (ع) بودند و از ویژگی های ایشان خواندن حتما یک سوره از قرآن کریم در هر نوبت از نماز بود. ایشان فرمودند توصیه شهید به ما همیشه خواندن زیارت عاشورا و دعای فرج بود ، خود شهید هم همیشه قبل از عملیات زیارت عاشورا می خواندند.همچنین شهید ورامینی صاحب یک فرزند می باشد که سه ماه بعد از به شهادت رسیدن ایشان متولد شدند.
در ادامه صحبت ها:  برادر این شهید بزرگوار خاطره ای از این شهید بیان نمودند که شهید همیشه به خانم خود توصیه می کرد که غذایی که در منزل تهیه می کنید به نیت نذری امام حسین (ع) درست کنید که هر وعده بر سر سفره ابی عبدالله (ع) حضور داشته باشیم.
لازم به ذکر است ، پدر این شهید بزرگوار نیز عضو مجمع الذاکرین بودند و در عرصه برگزاری مراسمات ولادت و شهادت ائمه اطهار در سطح شهر شیراز فعالیت می کردند.
این شهید بزرگوار که فرماندهی گروهان و همچنین جانشینی فرمانده گردان را در جبهه ی حق علیه باطل برعهده داشتند ، سرانجام در سال 66 و در عملیات والفجر 10 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام /224224
نام:
ایمیل:
* نظر: