شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۵۵:۵۶
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۴۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱
بسیج جنبشی خود جوش و نهادی از بطن و جنس مردم است که امروز در حوزه و جبهه فرهنگی که همانا جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگی است، وظیفه ای خطیر دارد
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل از کانون کازرون، مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون با تبریک هفته مقدس بسیج اظهار داشت: بسیج یعنی حضور بهترین، با نشاط ترین و باایمان ترین نیروهای عظیم ملت درمیدان هایی که برای منافع ملی و برای اهداف بالا، کشورشان به آنها نیاز دارد.

مهندس شفیعی بابیان فرمایشات مقام معظم رهبری در زمیته تفکر و فرهنگ بسیجی، بویژه پیام معظم له در نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و حرکتهای جهادی بسیجی و تفکر بسیجی در تحقق این حماسه ها گفت: بسیج صرفاً در اختیار مفهوم نظامی نیست. بلکه بسیج جنبشی خود جوش و نهادی از بطن و جنس مردم است که امروز در حوزه و جبهه فرهنگی که همانا جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگی است، وظیفه ای خطیر دارد و لذا باور داریم در این عرصه ایثارگری، خود باوری، بصیرت و همت بی شائبه بسیجیان عزیز به بار خواهد نشست و با یاری خداوند به پیروزی منجر خواهد شد.

مسئول بسیج مهندسین کازرون بسیج و حرکت بسیجی را سرمایه اصلی ایران اسلامی دانست و گفت: اشتباه دشمنان و محاسبات آنان در این است که بارها با نیروی قدرتمند بسیج روبرو شده اما از آن غافل مانده اند و ما بایستی بسیج که مبیّن  ارزشها و سلوک و نیروی محرکه انقلاب و کشور اسلامی است رابا حضور در همه عرصه ها تقویت کنیم .

این استاد دانشگاه افزود: ما بسیجیان هر چه داریم از فرهنگ وپیروی از مکتب حسینی  است و امروز آن چیزی که در منطقه مشاهده می کنیم از برکت قیام عاشورا یی امام حسین (ع) ویاران باوفایش است.

مسئول بسیج مهندسین کازرون با اشاره به مضرات جنگ نرم گفت: خاکریزهای جنگ نرم در خانه ها نصب شده است و دشمن آن معلوم نیست و بسیجیان باید با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی پیروز میدان باشند.

مهندس شفیعی خاطرنشان کرد: امروز کار در عرصه فرهنگ کاری حساس و با اهمیت است و همه دشمنان عزم خود را جزم کرده اند تا از این فضا به کشور ضربه وارد سازند. اما وظیفه ما آن است که در این جنگ فرهنگی با برنامه ریزی دقیق وارد میدان شده و با استفاده از تمام توان فضای ارزشی را در جامعه حاکم کنیم.

/224224

مطالب مرتبط
برچسب ها: بسیج ، مهندسین ، فارس ، مردم ، جبهه ، فرهنگی
نام:
ایمیل:
* نظر: