کد خبر: ۴۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
در آستان مقدس احمدبن موسی(ع) برگزار می شود
بسیج مداحان فارس ،حجت الاسلام و المسلمین محسن اسماعیل پور رئیس حوزه تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با اشاره به آیه 89 سوره نحل فرمود: قرآن کتاب روشنگر و براى مسلمانان رهنمود و رحمت و بشارتگر است.

وی افزود: خداوند سبحان به عنوان خالق و رب انسانها شرايع و قوانين زندگی را بطور تمام و کمال بیان نموده و نوشیدن آب حیات از سرچشمه معارف قرآنی تنها راه انسان برای دستیابی به کمال انسانیت است ورهبر معظم انقلاب به مناسبت های گوناگون در بیان این حقیقت فرمودند: "قرآن برای فهمیدن و اندیشیدن است... هر مقداری که به قرآن عمل کنیم، همان قدر اثرش را خواهیم دید".

رئیس حوزه تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) تصریح کرد: قرآن میراث پیامبر و به فرموده حضرتش ثقل جدایی ناپذیر از اهل بیت مکرم ایشان است و آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی و بزرگ ترین کانون قرآن و عترت در جنوب کشور، همایش بزرگ سبک زندگی قرآنی را از یازدهم تا سیزدهم آذرماه برگزار می نماید.

حجت الاسلام و المسلمین محسن اسماعیل پور بیان داشت: در این همایش موضوعات تغذیه قرآنی ، خانواده ناکارآمد از دیدگاه قرآن و خانواده موفق از دیدگاه قرآن به مدت سه روز با حضور اساتید برجسته کشوری آقایان دکتر حسین روازاده، دکتر حسین اقبالی نسب، و دکتر امین محمدپور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

ایشان خاطرنشان کرد عموم علاقه مندان می توانند با تهیه بلیط رایگان از دارالقرآن حرم حضرت شاهچراغ(ع) واقع در صحن حرم مطهر، در این مراسم شرکت نمایند.


http://www.shahecheragh.ir/files/news/1393/AZAR/SABK.jpg



نام:
ایمیل:
* نظر: