کد خبر: ۴۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
سردار نقدی
رییس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: شخصیت اجتماعی زنان غربی، و مقایسه آنها با زنان با کرامت جمهوری اسلامی درس های بسیار بزرگی را به جامعه بشری می دهد.

به گزارش پیام زینب(س) به نقل از طنین یاس، سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین  به فعالیت های انجام شده در حوزه بسیج بانوان اشاره کرد و اظهار داشت: زنان قهرمان کشور ما به تأسی حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب(س) مسیر تاریخ را - آن طور که رهبر بزرگوارمان در پیام کنگره زنان شهید فرمودند - عوض کردند و یک مسیر جدید را رقم زدند که آینده روشنی را برای جامعه بشریت نه فقط زنان عزیزمان رقم زده و الگو گرفتن از این راه بشریت می تواند به سعادت برسد.

وی در ادامه عنوان کرد: امرزو دنیای غرب ادعاهای زیادی دارد اما باید به خروجی های آن نگاه کنیم ما دو نتیجه پیش رو داریم یک نتیجه پیاده سازی و الگوسازی ایران غربی و فکر غربی در ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مقایسه وضعیت زنان در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی درخشش اسلام را در پرداختن به مساله زن به وضوح نشان می دهد.

سردار نقدی افزود: در عرصه علم، در عرصه سیاسی، در عرصه اجتماعی، در عرصه دفاعی، در عرصه تربیت در همه مولفه های حیات اجتماعی زنان سرزمینمان بعد از پیروزی انقلاب جهش چشمگیری داشتند که اصلاً قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی به پیاده شدن تفکر غربی در حوزه زنان اشاره و تصریح کرد:  باید مقایسه کنیم و ببینیم که چه کسی برحق است، و چه راهی درست، خروجی وضعیت زنان امروز در جامعه غربی چه بلایی به سر زنان غربی آورده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: شخصیت اجتماعی زنان غربی، و مقایسه آنها با زنان با کرامت جمهوری اسلامی درس های بسیار بزرگی را به جامعه بشری می دهد.

سردار نقدی به ترس و وحشت جهان غرب، و لیبرال دموکراسی از انتشار نتایج درخشان الگوی زن ایرانی- اسلامی اشاره کرد و گفت: غربی ها اینگونه لبه تیز تهاجم فرهنگی را به سمت زنان نشانه گرفته اند و با تمام قوا از طریق جریان سازی گسترده رسانه ای همه امکاناتشان را برای تخریب این الگوی برجسته و ارزشمند زن مسلمان ایرانی بکار بسته اند.

وی همچنین بیان کرد: امیدواریم که با این درس هایی که ما می توانیم استخراج کنیم و بگیریم از آنچه که در جهان واقع اتفاق افتاده، راه خودمان را با اطمینان بیشتر و عزم راسخ تر دنبال کنیم، و به همه دنیا آن طور که شایسته است الگوی زنان مسلمان را معرفی کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان مجمع مرکزی بسیج جامعه زنان را مهمترین برنامه هفته بسیج در سراسر کشور دانست و خاطرنشان کرد: انتظار داریم که رسانه ها این برنامه را به این برنامه بطور ویژه بپردازند و در بین سایر برنامه های هفته بسیج گم نشود و خصوصا پیام رهبرانقلاب خطاب به کنگره زنان شهید برجستگی های استثنایی دارد که ارزشمند است را بازگو کنند.

 

انتها

نام:
ایمیل:
* نظر: