پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۳۹:۳۹
کد خبر: ۴۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸
جانشین سازمان بسیج اصناف در جلسه هماهنگی مراسم چهلم شهدای گمنام بازار:
با توجه به نزدیک شدن به چهلمین روز خاکسپاری شهدای گمنام در بازار تهران، تاریخ برگزاری مراسم چهلم شهدا، روز 17 آذرماه انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف استان فارس، جلسه هماهنگی مراسم چهلم شهدای گمنام بازار تهران با حضور اعضای ستاد تشییع و تدفین شهدای گمنام بازار تهران، در مسجد ارگ برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، پس از بحث و تبادل نظر اعضا در خصوص نقاط قوت و ضعف مراسم تشییع و تدفین شهدا، موضوع تاریخ و نحوه برگزاری مراسم چهلم شهدا مطرح و مقرر شد این مراسم در تاریخ 17 آذرماه بعد از نماز ظهر و عصر در جوار گلزار شهدای گمنام در میدان شهدای پانزده خرداد تهران برگزار گردد.

مراسم ابتدا با اقامه نماز ظهر و عصر در سبزه میدان شروع و بعد از نماز، دسته عزاداری شهدای گمنام بازار به سمت گلزار شهدا حرکت کرده و در آنجا تجمع خواهند نمود.

مراسم در کنار شهدای گمنام با قرائت قرآن شروع و سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین سخنرانی نموده و مداحان اهل بیت (علیهم السلام) به عزاداری خواهند پرداخت.

سپس عزاداران به سمت امامزاده روح ا... از نوادگان امام مجتبی (علیه السلام) حرکت خواهند کرد.


لازم به ذکر است در روز 5 آبان 93 طی یک حضور حماسی و با شکوه، 3 تن از شهدای گمنام در میدان شهدای 15 خرداد بازار تهران به خاک سپرده شدند.


انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: