کد خبر: ۴۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
حاج مرتضی طاهری:
همان طوری که 9 دی انقلاب ما را بیمه کرد، پیاده روی اربعین نیز شیعه را بیمه می کند و امیدواریم این سیل عظیم مسلمانان هرچه زودتر گروهک تروریستی داعش را از روی زمین پاک کند.
بسیج مداحان فارس ، حاج مرتضی طاهری در گفتگویی پیرامون پیاده روی اربعین گفت: این واقعه بزرگترین تجمع انسانی می باشد، همان طوری که هر روز در دنیا شاهد امواج مسموم و طوفانی جبهه باطل هستیم، در مقابل جبهه حق نیز امواجی به مراتب طوفنده تر به همراه دارد که یک نمونه از این پتانسیل عظیم جبهه حق را می توان در ایام دهه اربعین مشاهده کرد. پیاده روی اربعین یک اظهار توان بزرگ است که پیام سیاسی عظیمی برای دشمنان دارد.

 

وی افزود: طی یکی دو سال اخیر شاهد پیدایش گروهک های تکفیری مثل داعش در منطقه بودیم که به اسم اسلام دست به جنایت می زنند و به نوعی به دنبال آنند اسلام هراسی ایجاد کنند و همین باعث شده جبهه حق به تلاطم بیشتر بیفتد و همین مراسم بزرگداشت اربعین و پیاده روی میلیونی مسلمانان تبدیل به سیل ویرانگری برای دشمنان دین و حقیقت شده است و امیدواریم هرچه زودتر بساط این اراذل برچیده شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: همان طوری که 9 دی انقلاب ما را بیمه کرد، پیاده روی اربعین نیز شیعه را بیمه می کند و امیدواریم این سیل عظیم مسلمانان هرچه زودتر این داعشی های تکفیری را از روی زمین پاک کند. از امام حسین (ع) دم زدن خودش یک نوع سیاسی‌گری است و اعلام مبارزه با جبهه باطل است.



نام:
ایمیل:
* نظر: