دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۳۶:۱۴
کد خبر: ۴۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
جانشین پایگاه هوایی شهید دوران ارتش با فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز، پاسدار جواد قناعتی فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در این دیدار گفت: وقتی تحولات منطقه را در چند سال اخیر مشاهده می‌کنیم، می‌بینیم کشور سوریه که در محور مقاومت قرار دارد و مورد تهدید و تجاوز قرار میگیرد و وارد یک جنگ تمام عیار می شود با الگوگیری از بسیج ایران و حاکم کردن روحیه بسیجی بر مردم سوریه بر مشکلات خود فائق می آید و همان تفکر و فرهنگ بسیجی است که این کشور را نجات داد.

دیدار جانشین پایگاه هوایی شهید دوران ارتش با فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج)شیراز

وی خاطرنشان کرد: در سوریه حضور آحاد مردم اعم از زن و مرد و پیر و جوان بود که همه برای دفاع از کشور خود آمدند و آمادگی رزم پیدا کردند و آموزش نظامی دیدند، لذا ورق برگشت و محاسباتی که جبهه استکبار کرده بود به هم خورد.
قناعتی عنوان کرد: از این‌رو می‌توان گفت این‌ها همگی تفکر بسیجی است و بسیج خاص ایران و یک گروه نیست و بسیج یعنی حضور آحاد مردم در صحنه های مختلف دفاع از اسلام.
دیدار جانشین پایگاه هوایی شهید دوران ارتش با فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج)شیراز

سرهنگ علیرضا سیوندزاده جانشین پایگاه هوایی شهید دوران شیراز نیز جنگ نرم را بزرگترین برنامه و تهدید دشمن دانست و افزود: جنگ نرم مهمترین خطری است که کشور را تهدید می کند و دشمن با بهره گیری از ابزارهای مختلف و ورود به درون خانه ها دنبال پوساندن از درون است.

جانشین پایگاه هوایی شهید دوران گفت: دشمن به این موضوع اعتقاد دارد که با جنگ نظامی نمی توان یک متر از خاک کشور ایران را گرفت به همین منظور متوسل به جنگ نرم شده است.

دیدار جانشین پایگاه هوایی شهید دوران ارتش با فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج)شیراز

انتهای پیام./224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: