جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۵۰:۵۳
کد خبر: ۴۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
فرمانده ارشد ارتش در استانهای فارس و کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز دیدار کرد.
ّبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز، امیر سرتیپ حسین محمدی فرمانده ارشد ارتش در استانهای فارس و کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با پاسدار جواد قناعتی فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز تاكيد كرد: امروز نظام و کشور ما مدیون فداکاری های بسیج و بسیجیان است و ما هم افتخار میکنیم که بسیجی هستیم و بسیج را موجب قوت قلب نیروهای مسلح کشور میدانیم و همین بسیجیان بودند که در صحنه های دفاع مقدس هرگاه کار گره میخورد و نیاز به حضور گسترده نیرو بود وارد میدان می شدند و خوش می درخشیدند.
دیدار فرمانده ارشد ارتش در استانهای فارس، کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج)شیراز
امیر محمدی با اشاره به تلاش ارتش در بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای پیش‌رو، ادامه داد: این مجموعه با اتکا به توان نیروهای جوان و متعهد خود توانسته به سمت نفی وابستگی حرکت کند چرا که نیروی نظامی وابسته در زمان بحران دچار مشکل می‌شود.
وی اضافه کرد: امروز در نیروی زمینی ما تانک و نفربرهای مورد نیاز به دست متخصصان ایرانی طراحی و تولید می‌شود.
پاسدار جواد قناعتی فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور امیر سرتیپ محمدی فرمانده ارشد نظامی ارتش در استانهای فارس و کهگیلویه و بویراحمد در ناحیه بقیه الله(عج) شیراز عنوان داشت: وظيفه ما به عنوان مسلمان اين است كه ايمان به خدا و بصيرت داشته باشيم و آگاهي و دانش خودمان را افزايش دهيم و بر اساس تكليف به موقع انجام وظيفه نماييم. 
دیدار فرمانده ارشد ارتش در استانهای فارس، کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج)شیراز
فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز تأکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند هر کسی که دلش برای نظام و انقلاب بتپد و برای  آرمان‌ها و ارزش‌های نظام ارزش قائل و دوستدار آنها باشد، بسیجی است حتی اگر اسمش در سازمان بسیج نباشد و هیچ پرونده‌ای در آن نداشته باشد .
1دیدار فرمانده ارشد ارتش در استانهای فارس، کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج)شیراز
وی بیان داشت: بسیجیان به عنوان سربازان جان برکف ولایت در کنار سایر نیروهای مسلح آماده جانفشانی در راه ارزشهای انقلاب اسلامی و دفاع از کیان اسلامی هستند و ما امروز مفتخریم نیروهای مسلح ایران خود بسیجی و دارای روحیه بسیجی هستند.
قناعتی در ادامه با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ خاتم الانبیاء(ص) سپاه بقیه الله(عج) شیراز عنوان کرد: کارشناسان نظامی دشمنان با رصد کردن به موقع و لحظه‌ای تحولات منطقه خصوصاً ایران اسلامی، قطعاً بر این موضوع واقف هستند که این رزمایش‌ها و برنامه‌ها پیام بسیار روشنی برای آنها خواهد داشت و آن اینکه هر تهدید یا تعرض به یک وجب از خاک ایران اسلامی پاسخی دندان شکن و خردکننده در بر دارد که آنها را از درون متلاشی خواهد کرد.
دیدار فرمانده ارشد ارتش در استانهای فارس، کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج)شیراز
انتهای پیام./224224

مطالب مرتبط
برچسب ها: دیدار ، قناعتی ، تنویر
نام:
ایمیل:
* نظر: