گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۴۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
در ممسنی
دلیل بی توجهی برخی از والدین به صبحانه نخوردن فرزندانشان کم اهمیت دانستن ارزش غذایی صبحانه است. این در حالی است که کارشناسان بر اهمیت صبحانه و نقش آن در یادگیری تاکید دارند.

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان در ممسنی همایش صبحانه ی سالم در مدرسه دخترانه شهید بازیکوشت با مشارکت دانش آموزان و اولیاء برگزار شد.

داریوش اسدی رئیس آموزش و پرورش ممسنی در بازدید از این طرح خطاب به دانش آموزان گفت: اگر تغذیه سالم نباشد و به صبحانه اهمیت داده نشود در س خواندن و یادگیری مفاهیم نیز سخت تر خواهد شد یکی از عوامل تحرک و یادگیری نوجوانان  بحث تغذیه سالم است. تغذیه ی سالم در هر سنى مهم است، اما براى کودکان در حال رشد مهم تر است.

وی در ادامه افزود: یادگیری عملی است که مستقیما با مغز سر و کار دارد ، و بیشتر فعالیت توسط مغز انجام می شود. به همین دلیل داشتن تغذیه مناسب برای یاد گیری بسیار ضروری است.

منتهی کشاورز مدیر مدرسه بازیکوشت در این خصوص به خبرنگار ما گفت: دلیل بی توجهی برخی از والدین به صبحانه نخوردن فرزندانشان کم اهمیت دانستن ارزش غذایی صبحانه است. این در حالی است که کارشناسان بر اهمیت صبحانه و نقش آن در یادگیری تاکید دارند.

محیط های آموزشی یکی از مکان هایی است که دانش آموزان ساعت زیادی از وقت خود را در آن سپری می کنند به همین دلیل تغذیه در این زمان تاثیر مستقیمی بر سلامتی و یادگیری دانش آموز دارد.

در ميان وعده هاي غذايي، صبحانه اهميت و جايگاه ويژه اي دارد بطوري كه شايد بتوان گفت صبحانه مهم ترين وعده غذايي است و نقشي حياتي در سلامتي انسان ايفا مي كند.



.::تا باز شدن کامل تصاویر صبر کنید::.


مدرسه بازیکوشک نورآباد ممسنی - طرح صبحانه سالم

مدرسه بازیکوشک نورآباد ممسنی - طرح صبحانه سالممدرسه بازیکوشک نورآباد ممسنی - طرح صبحانه سالممدرسه بازیکوشک نورآباد ممسنی - طرح صبحانه سالممدرسه بازیکوشک نورآباد ممسنی - طرح صبحانه سالممدرسه بازیکوشک نورآباد ممسنی - طرح صبحانه سالممدرسه بازیکوشک نورآباد ممسنی - طرح صبحانه سالممدرسه بازیکوشک نورآباد ممسنی - طرح صبحانه سالممدرسه بازیکوشک نورآباد ممسنی - طرح صبحانه سالممدرسه بازیکوشک نورآباد ممسنی - طرح صبحانه سالممدرسه بازیکوشک نورآباد ممسنی - طرح صبحانه سالممدرسه بازیکوشک نورآباد ممسنی - طرح صبحانه سالممدرسه بازیکوشک نورآباد ممسنی - طرح صبحانه سالم26

انتهای پیام/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: