کد خبر: ۴۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
بیانیه بسیج خواهران شهرستان کازرون به مناسبت نهم دی ماه

انقلاب اسلامی ایران با الگوگیری از نهضت عاشورایی شکل گرفت و به برکت آن به سرانجام رسید. امام حسین(ع) با قیام خود علیه ظلم آشکار یزید به دعوت کوفیان لبیک گفت و سبب احیا اسلام و زنده نگه داشتن نام مسلمان و مسلمانان شد.

مردم ایران زمین با آگاهی از این واقعه ی عظیم تاریخی، انقلابی را به وجود آوردند که ثمره ی آن تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی شد. در این نظام گروه ها و احزابی شکل گرفته اند که اگر در مسیر حق و صحیح پیش روند و راه تخریب پیشه نکنند، نه تنها سبب خلل و شکاف در نظام نبوده بلکه زمینه ساز پیشرفت خواهند بود.

در هر انتخاباتی که در کشور صورت می گیرد این احزاب عرض اندام می کنند و می توانند در چارچوب  قانون اساسی شروع به فعالیت و تبلیغات کنند. در انتخابات سال 1388 نیز روال به همین صورت بود تا زمانی که  عده ای قصد خروج از چارچوب قانون را داشتند و دست به فعالیتهایی زدند  ابتدا برداشت می شد که این عده قصد تخریب رقیب انتخاباتی خود را دارند؛ اما در ظهر عاشورای آن سال عده ای سوت و کف زنان که در نهایت بی شرمی بود به عزای حسینی حتک حرمت کردند و نشان دادند تنها مسئله انتخابات نیست بلکه این افراد قصد براندازی نظامی را دارند  که به برکت همین  عاشورا شکل گرفته است. مردم ایران زمین هم با هوشیاری کامل در 9 دی با حضور حماسی خود نشان دادند از هر حزب و جناحی که باشند تمام قد در حمایت از نظام و ولایت فقیه ایستاده اند و نمی گذارند عده ای خود فروخته اساس نظام را بر هم زنند.

در این راستا بسیج جامعه زنان شهرستان کازرون با اعلام مواضع خود، تجدید میثاق می کند با مردمانی که در 9 دی خوش درخشیدند:

  • غرب و دولت های استکبار بدانند مردم ایران همواره بر سر آرمان های والای خود ایستاده اند و بیش از پیش برای حفظ جمهوری اسلامی تلاش می کنند.
  • هر کس با پشوانه سیاسی و اقتصادی بخواهد خدشه ای به نظام وارد کند با سیل خروشان مردمی که همواره موید نظام اسلامی هستند مواجه خواهند شد.
  • مردم مومن و انقلابی ایران هیچ گاه از مواضع خود در نظام اسلامی کوتاه نمی آید و با عزمی راسخ تر اهداف انقلاب را به پیش می برند.
  • بدخواهان و کوته نظران بدانند اگر ذره ای چشم طمع به خاک و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشند 9 دی تکرار خواهد شد.
  • دنیا بداند ملت ایران بصیرتر از گذشته پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود و تا آخر ایستاده اند.

انتها/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: