کد خبر: ۴۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
مسئول سازمان بسیج کارگری؛
فتنه گران گمان کردند در بررسی 30 ساله خود مردم ایران را شناخته اند اما با حرکاتی که به دنبال جمع کردن نیرو دور خود انجام داند باعث ایجاد بصیرت در مردم شد.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، عبدالحمید اسماعیلی مسئول سازمان بسیج کارگری در رابطه با 9 دی یادداشت زیر را منتشر کرد:

دشمنان نظام با هم دستی نوکران در آستین بزرگ شده ی انقلاب با نقشه ای از پیش تعیین شده و هدفمند در ابتداء امر به دنبال تضعیف و تخریب هدف های انقلاب بر آمدند و بر آن پا فشاری نمودند.
 آنان با تصور خام اینکه مردم ایمانشان ضعیف گشته و از انقلاب و حکومت آن نا امید شده اند دست به هر کاری زدند و گمان بردند که اکثریت این  مردم هم پای آنان خواهند شد.

آنان دنبال بهانه ای برای اجرای نقشه شان می گشتند که بهترین گزینه پیشروی آنها انتخابات ریاست جمهوری 88 بود.
 آنان با هدف چه پیروزی و چه شکست برای بر اندازی نظام وارد عرصه انتخابات شدند.

فتنه گران گمان کردند در بررسی 30 ساله خود مردم ایران را شناخته اند اما با حرکاتی که به دنبال جمع کردن نیرو دور خود انجام داند باعث ایجاد بصیرت در مردم شده و همان قدر نیرو های حامی خود را از دست دادند و باز هم متوجه گمراهی خود  نشدند و با اهانت ها ی مکرر به مقدسات همان مردمی که آنان ادعای حمایت از آنها را داشته باعث نابودی خودشان و نقشه پلیدشان گردید.

دشمان این انقلاب برای اینکه مردم ایران و تعصبات ملی و مذهبی آنان را به خوبی نمی شناختند وارد عرصه براندازی نظام شدند و چون مردم این سرزمین ایمان به خدایشان در تمام تاریخ مثال زدنی بود با عنایت حضرت حق بصیرتشان روز به روز بیشتر شد و حضورشان در عرصه حمایت از ولایت و هدف های انقلاب در جامعه گسترش یافت تا اینکه واقعه اسفناک اهانت به عاشورای حسینی پیش آمد که به گمان دشمنان مرحله ای از فتنه گریشان بود ، آنان ندانسته کفن جریان فتنه گری خودشان را خودشان به دست مردم دادند مردمی که در آن روز ها به بصیرت کافی رسیده بودند دنبال جرقه ای برای حضور میلیونی می گشتند که آن جرقه توسط خود فتنه گران به دست این ملت داده شد و حماسه بزرگ و بی نظیر 9 دی 88 در تاریخ برای همیشه وهمچنین عبرت ابدی خائنین و دشمنان نظام ثبت گردید.



مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: