کد خبر: ۴۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
سردار نقدی:
رییس سازمان بسیج مستضعفین روز 9 دی را تجلی جلوه بصیرت قرآنی دانست و گفت: حماسه بزرگ 9 دی روز معجزه انس با قرآن و ولایت پذیری است.
به گزارش بسیج کارگری، سردار«محمدرضا نقدی» روز سه شنبه در دومین یادواره شهدای قرآنی، پرچمداران بصیرت با عنوان «سوره های سرخ» در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) افزود: ملت ایران اسلامی در این روز بزرگ نشان دادند که فریب قرآن های برسر نیزه را نخواهند خورد.

وی با اشاره به اینکه عده ای به نام عدالت، اسلام و امام راحل می خواستند مردم را به صحنه بیاورند و اهداف ناصواب خود برسند، اظهار کرد: مردم در پرتو اطاعت از ولایت و انس با قرآن راه هدایت و بصیرت را پیدا کردند و هرگز گمراه نخواهند شد.

سردار نقدی بیان کرد: مردم در این حماسه بزرگ نشان دادند که دل در گرو اسلام داشته و در اطاعت و پیروی از آموزه های قرآنی صداقت دارند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، قرآن را کتاب هدایت و سعادت همه انسانها دانست و گفت: پیروی از ولایت از مهمترین پایه های تقوی است.

وی حلقه صالحین بسیجیان را محلی برای تعالی و تربیت قرآنی اعلام کرد و افزود: محور و شمع فروزان این حلقه ها راه شهدا است.

سردار نقدی به توطئه ها و دسیسه های دشمنان نظام اشاره کرد و افزود: دشمنان با بهره گیری از شبکه های ماهواره ای، مفاسد اخلاقی، موادمخدر، شبکه های ضد اخلاقی و ضد اجتماعی می خواهند ملت ما را به زانو درآورند که هرگز به این اهداف خود دست نمی یابند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به تجهیزات نظامی همچون هواپیما، ناو، موشک ها دل بسته اند ادامه داد: ملت ایران اسلامی در پرتو آرمان های شهدا از راه خود عقب ننشسته و عظمت نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشیده اند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران در عرصه های مختلف نظیر دفاع مقدس، جنگ های داخلی و ترورو فتنه سال 88 توطئه های دشمنان را حنثی کردند و سیلی محکمی به دشمنان زدند.

وی با اشاره به بیداری امت اسلامی گفت: این موضوع موجب شده تا آمریکای تجاوزگر را ذلیل و خوار کنند.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: