گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۴۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
پیام تشکر بسیج رسانه فارس از پوشش رسانه ای بزرگداشت 9 دی؛
حماسه 9 دی، حدیث مفصل از مجملی است که طومار توطئه بیگانگان و فتنه گران را در هم پیچید و بیان مجدد ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری ملتی بود که از سال ها قبل و زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با مشت های گره کرده، جمهوری اسلامی را طلب می نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج رسانه فارس؛ از آن جا که اصحاب رسانه فارس در پوشش خبری مناسب بزرگداشت حماسه نهم دی، روز بصیرت، همت گماشتند، سازمان بسیج رسانه فارس، پیام تشکری را صادر نمود.

در این پیام آمده است: خادمان شما در این سازمان بر خود لازم می‌دانند از تمامی فعالان رسانه‌ای، مدیران مسئول، خبرنگاران، عکاسان خبری و تصویربرداران، سخنواران و نویسندگانی که هر یک به جای خود رسانه‌ای هستند و با ثبت تراوشات و تلاش‌های فکری‌اشان در جهت تحکیم و بازگویی زوایای پنهان فتنه 88 و حماسه 9 دی اقدامی به‌انجام رسانده‌اند، تقدیر و تشکر نموده و دستشان را به گرمی بفشارد.

متن این پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

"روز 9 دی برخاسته از بصیرت است، از دشمن شناسی است، از وقت شناسی است، از حضور در عرصه مجاهدانه است."

«مقام معظم رهبری»

حماسه 9 دی، حدیث مفصل از مجملی است که طومار توطئه بیگانگان و فتنه گران را در هم پیچید و بیان مجدد ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری ملتی بود که از سال ها قبل و زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با مشت های گره کرده، جمهوری اسلامی را طلب می نمودند. آری سخن از جان برکفانی بود که هشت سال سینه‌شان را در مقابل گلوله توپ، تانک و نیرنگ دشمنی متجاوز و تا بن دندان مسلح سپر کردند. در یک کلام، روز بسیج همگانی در برابر فزون‌خواهی دشمنان این مرز بوم بود.

حماسه 9دی را، نه از آن روی که صرفاً یادآوری حوادث گذشته و برآب شدن نقشه های فتنه گران است، بلکه از آن جهت که عبرت‌هایی مبرهن برای طی طریق در آینده انقلاب است، مهم می شماریم؛ چرا که دشمنان این ملت هر لحظه به گونه‌ای متفاوت، نیرنگی را باز می‌آفرینند و چه خطیر وظیفه‌ای است بر آن که با آگاهی بخشی، در استمرار و تحکیم حماسه 9 دی گامی برداشته و خفتگان را بیدار نمایند. در این میان رسانه‌ها آن‌گونه که نامشان اقتضا می‌کند رساننده ای صادق هستند و اقدامی مهم در مسیر آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و بصیرت افزایی را در میهن عزیزمان بر عهده دارند.

بسیج رسانه، ظرفیتی مردمی و انقلابی است که برای هماهنگی و هم‌افزایی رسانه ها و فعالین خدوم این عرصه در جهت تسریع توسعه همه جانبه برای نیل به اهداف متعالی جامعه اسلامی و مقابله با جنگ نرم بی امان دشمن است .خادمان شما در این سازمان بر خود لازم می‌دانند از تمامی فعالان رسانه‌ای، مدیران مسئول، خبرنگاران، عکاسان خبری و تصویربرداران، سخنواران و نویسندگانی که هر یک به جای خود رسانه‌ای هستند و با ثبت تراوشات و تلاش‌های فکری‌اشان در جهت تحکیم و بازگویی زوایای پنهان فتنه 88 و حماسه 9 دی اقدامی به‌انجام رسانده‌اند، تقدیر و تشکر نموده و دستشان را به گرمی بفشارد.

باشد که در پناه ایزد منان و همچون گذشته با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی توفیقتان روز افزون و موید به تاییدات امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف باشید.

روابط سازمان بسیج رسانه فارس


نام:
ایمیل:
* نظر: