يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۵۹:۴۲
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۴۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۰
نکات طلایی عکاسی را بشناسید؛
اگر دوست دارید همانند عکاسان حرفه‌ای باشید و تصاویر حرفه‌ای ثبت و با نرم افزارهای موبایلی تصاویرتان را ویرایش کنید با نکات مهم ثبت عکس آشنا شوید توصیه می‌کنیم این بسته را از دست ندهید.
به گزارش  بسیج مهندسین فارس به نقل از دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ برای میز مجازی مجله خبری امشب یک بسته ویژه برای عکاسان و علاقمندان به حرفه عکاسی آماده کرده‌ایم. اگر دوست دارید با نکات طلایی عکاسی آشنا شوید، عکس‌هایی حرفه‌ای ثبت کنید، تصاویرتان را حرفه‌ای ویرایش کنید و سایت‌های عکاسی آشنا شوید توصیه می‌کنیم این بسته ویژه را از دست ندهید. شما بینندگان مجله خبری ۱۹:۱۰ و کاربران عزیز سایت باشگاه خبرنگاران می‌توانید نرم افزارهای دلخواه خود را از طریق بخش ارسال نظرات همین خبر برایمان بفرستید تا بسته‌های پیشنهادی شما را در شب‌های آینده معرفی کنیم.





عکاس باشی
این برنامه از شما یک عکاس حرفه‌ای می‌سازد
علاقمندان به عکاسی می‌توانند با دانلود نرم افزار عکاس باشی بر روی تلفن همراه خود یک عکاس حرفه‌ای شوند، چرا که آموزش‌های مفیدی در این برنامه گنجانده شده است. برنامه عکاس باشی سعی در آموزش عکاسی مقدماتی و کار با دوربین عکاسی به صورت ابتدایی برای تمام علاقمندان به عکاسی در تمامی رده‌های سنی دارد. در این برنامه امکان پرسش و پاسخ سوالات عکاسی به صورت مستقیم از کارشناس میسر خواهد بود. همچنین عکاس باشی به ارائه گالری تصاویر از عکاسان بزرگ جهان به همراه خلاصه ای از زندگی آن عکاس در این نرم افزار پرداخته است.





 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 2.22 مگابایت
 • نسخه: 1.1
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: