کد خبر: ۴۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
نایب قهرمان فارسی دو و میدانی کشور:
نایب قهرمان دو و میدانی نونهالان دخترکشور گفت: در مسابقات قهرمانی کشور حقم مدال طلا بود اما ضعف داوری آن را به نقره تبدیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس  عاطفه کرانی گفت: در مسابقات قهرمانی نونهالان کشور در ماده 400 متر زودتر از رقیبم از خط پایان گذشتم اما حقم را خوردند.
وی از برگزاری ضعیف رقابت های قهرمانی کشور انتقاد کرد و گفت: امیدوارم در رقابت های آینده ، فدراسیون در انتخاب میزبان، زمان برگزاری و گزینش داوران دقت بیشتری داشته باشد تا حق ورزشکاران ضایع نشود.
نایب قهرمان دو و میدانی نونهالان کشور در بخش دیگری از سخنان خود از عدم وجود پیست استاندارد ویژه بانوان در استان نیز انتقاد کرد و گفت: برغم تلاش های هیأت دو و میدانی به نظر می رسد این مشکل باید توسط اداره کل ورزش و جوانان برطرف گردد.
وی گفت: اکنون به دلیل شلوغی تنها پیست تارتان ویژه بانوان در مجموعه ورزشی حجاب، بیشتر تمرینات خود را در پارک پیگیری می کنم .
کرانی افزود: پوشیدن پیراهن تیم ملی و شرکت در رقابت های معتبر بین المللی آرزوهایی است که در سر دارم و برای رسیدن به آن با تمام توان تلاش خواهم کرد.
وی با تشکر از پدر و مادر و همچنین مدیر مدرسه امام علی گفت : اکنون تمرینات بدنسازی خود را زیر نظر مربیم ادامه می دهم .
عاطفه کرانی بیش از دو سال است که ورزش دو و میدانی را زیر نظر سمیرا فرهام کیا آغاز نموده و طی این مدت توانسته در رده نونهالان رکورد های خوبی را از خود بر جای بگذارد.

انتهای پیام/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: