کد خبر: ۵۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
پنج دونده از تیم پارس مهر فارس به دنبال درخشش در مسابقات آغازفصل و اردو های مختلف به مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس رییس هیات دو و میدانی فارس گفت: در 100 متر مانع نیز الناز کمپانی و سارا ندافی از فارس با رکورد ورودی 14 ثانیه و 15 صدم ثانیه به مرحله نهایی دعوت شدند.
وی افزود: همچنین در 400 متر نیز سمیرا اسمانی و زهرا بهمنی از فارس با رکورد ورودی 54 ثانیه و 50 صدم ثانیه نیز در این اردو حضور دارند.
این پیشکسوت ورزش فارس از زینب منصوری به عنوان دیگر دعوت شده از فارس اشاره کرد و بیان داشت: منصوری با رکورد 16 دقیقه هشتاد صدم ثانیه در ماده پنج هزار متر به این اردو دعوت شده است .
زارع مهذبیه گفت: تیم پارس مهر فارس نسبت به سایر استان ها بیشترین دعوت شده به اردوی تیم ملی دارد و این نشان دهنده وجود دوندگان با استعداد است که باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرندو جا دارد از تلاش زینب موسوی مربی تیم پارس مهر نیز قدردانی شود.
وی اضافه کرد: حضور باشگاه پارس مهر فارس در دو ومیدانی به عنوان حامی مالی باعث شد تا ورزشکاران این رشته با انگیزه زیادی در مسابقات حضور نمایند و از ماشاالله چرخی مدیر عامل این باشگاه که دست دوندگان فارس را گرفته است تشکر می نمایم.
انتهای پیام/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: