کد خبر: ۴۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
فرمانده سپاه استهبان:
جسم فیزیکی خوارج محو شد اما افکارشان هنوز هست

فرمانده سپاه استهبان:امروز یک جریان انحرافی تشکیل شده که اگر جلوی آن گرفته نشود تبعات سنگینی را برای مسلمین در پی خواهد داشت و این را نیز باید بدانیم که خطر داعش کمتر از خوارج نیست.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه استهبان سرهنگ محمدعلی شیبانی ضمن اظهار نگرانی از فرقه ضالّه داعش گفت:اگر امروز جلوی این فرقه ضاله گرفته نشود خطراتی را برای مسلمین بوجود خواهد آورد که شاید تبعات آن غیر قابل پیش بینی باشد.

وی با اشاره به خوارج در زمان حکومت امام علی (علیه السلام) گفت:خوارج یک سری افراد خشکه مقدس بودند که همه را غیر از خودشان کافر می دانستند و فقط خودشان را مسلمان واقعی می دانستند حتی امام زمانشان را نیز کافر می دانستند آنان توسط امام علی(ع) ساقط شدند جسم فیزیکی آنان ساقط شده اما افکار آنان ساقط نشد و هر از چندگاه مانند آتش زیر خاکستر در منطقه ای سر در می آورد.

وی ادامه داد:امام علی(ع)خطر خوارج را حتی بزرگتر از خطر معاویه و کفار می دانست زیرا آنها به اسم اسلام به اسلام ضربه می زدند و اسلام را در چشم دیگران بد جلوه می دادند.آنان به ظاهر مسلمان بودند اما راه را کج رفته بودند.

وی بیان کرد:امروز فرقه ای با همان افکار شکل گرفته که اگر با تمهیداتِ با برنامه، جلوی آنان گرفته نشود ضربات مهلکی را بر پیکره جهان اسلام وارد خواهند کرد و بهانه ای به دست استکبار خصوصا شیطان بزرگ امریکا می دهند تا آنان اسلام را در چشم جهانیان خشن جلوه دهند و بگویند اسلام طرفدار کشت و کشتار و بی امنی است.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: