کد خبر: ۴۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷
فرمانده سپاه ناحیه استهبان:

فرمانده سپاه ناحیه استهبان:بزرگترین درسی که حضرت امام خمینی(ره)به ما دادند این بود که در مقابل زیاده خواهی های مستکبران بویژه شیطان بزرگ،آمریکا بایستیم و ملت کوچکترین انعطافی در مقابل زیاده خواهی های آمریکا نشان نخواهد داد.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه استهبان سرهنگ محمدعلی شیبانی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: دشمنان دائم القاء می کنند که مردم از انقلاب خسته شده اند و اما ملت با برپایی جشن شادی در دهه مبارک فجر به آنان ثابت خواهند کرد که به امام ،انقلاب و رهبری دلبسته هستند و از اعماق وجود به این انقلاب عشق می ورزند.

وی گفت:دهه فجر یک فرصت خوب است که در اختیار ما قرار گرفته برای اینکه اقتدار اسلام،انقلاب ،سپاه و بسیج را به رخ دشمنان و جهانیان بکشیم.

وی در مورد مذاکرات هسته ای اخیر گفت:دولت آمریکا و اوباما تمام سعیشان بر این است که این مذاکرات به نتیجه نرسد و باید بدانیم دوستی ما با آمریکا همان دوستی گرگ و میشی است که حضرت امام(ره) فرمودند و باید بدانیم که آمریکا هیچ گاه دست از شیطنت خود برنخواهد داشت.هر یک گامی که ما از آرمان های امام راحل(ره) عقب بنشینیم به منزله یگ گام فراتر گذاشتن زیاده خواهی های دشمن است.

وی بیان داشت:امروز خط قرمز آمریکا رژیم غاصب صهیونیستی است،رژیمی که دستش به خون زنان و کودکان بی گناه فلسطینی آغشته شده است همان رژیمی که ما معتقدیم باید نابود شود.

وی گفت:ما به دولت آمریکا،رژیم صهیونیستی و تمام حامیانشان صراحتأ می گوئیم هر نوع آمادگی برای نابودی رژیم صهیونیستی را داریم و اعلام می کنیم تا نابودی این رژیم خوانخوار آرام نخواهیم نشست،ما برای نابودی این رژیم منحوس داریم لحظه شماری می کنیم و اما چون پیرو ولایت هستیم و باید پا جای پای ولایت بگذاریم منتظر فرمان رهبر معظم انقلابیم تا به موقع این رژیم غاصب نابود کنیم.

وی در پایان گفت:همه مردم عزیز در جشن پیروزی انقلاب اسلامی سهیم باشند،همه باید شرکت کنند تا زبان بدخواهان این انقلاب بسته شود.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: