گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۵۰۱۸۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
حاشیه نگاری خواندنی به قلم محمد ابراهیم قنبری؛
نامش را پرسیدم گفت: رضا عباس زاده هستم کلاس هشتم. گفتم: چرا مثل بقیه بچه ها جهت شرکت در آزمون حضور پیدا نمیکنی و آماده نمیشوی؟؟!!دیدم بغضی گلویش را گرفت و گفت: من از دو چشم نابینا هستم.
سرهنگ دوم پاسدار محمد ابراهیم قنبری مسئول دفتر بسیج دانش آموزی شهرستان داراب استان فارس، حاشیه ای زیبا و خواندنی از آزمون مسابقه علمی را به رشته تحریر درآورده است که شما را به خواندن آن دعوت می کنم:


امروز 1393/11/17 ساعت 7:40 صبح روز جمعه وقتی وارد مدرسه شهید خائفی شدم جهت اجرای آزمون علمی بسیج، شاهد حضور دانش آموزی بودم که در گوشه ای روی یک صندلی چوبی ساکت و آرام نشسته ولی بقیه بچه ها با شور و شوق نوجوانی در سالن آزمون حضور داشتند.

به خودم گفتم چه دانش آموز ساکت و منظمی است. بعد از اینکه صحبت های اولیه پیرامون آزمون تمام شد و سوالات و پاسخنامه ها را که توزیع کردم به سراغش رفتم.

نامش را پرسیدم گفت: رضا عباس زاده هستم کلاس هشتم.
گفتم: چرا مثل بقیه بچه ها جهت شرکت در آزمون حضور پیدا نمی کنی و آماده نمی شوی؟؟!! دیدم بغض گلویش را گرفت و
گفت: من از دو چشم نابینا هستم.
خیلی دلم گرفت و از سوال خودم پشیمان شدم اما با خودم گفتم من امروز که روز جمعه و متعلق به آقا صاحب الزمان می باشد می بایست کاری برایش انجام دهم که باعث خوشحالی او شود.
لذا از بچه ها خواستم که در این روز پس از قرائت دعای سلامتی آقا امام زمان(عج) برای آقارضا هم دعا کنند.

 آزمون که شروع شد به کنارش رفتم و گفتم من امروز در خدمت تو هستم. من سوال ها را برای تو قرائت می کنم و تو جواب های آنها را بده.
دیدم خوشحال شد و گفت باشد.
با اجازه مدیر مدرسه وارد دفتر مدیر شدم. در کنار او نشستم و شروع کردم به خواندن سوال ها. آقا رضا هم با شور و شوق پاسخ آنها را می داد و من در پاسخنامه علامت می زدم.
زمان پاسخ سوالات برای او که مشکل داشت کم بود لذا به او گفتم تا هر زمانی که طول بکشد و تا آخرین سوال هم من همراه تو هستم.

او به تمامی سوالات پاسخ داد و از اینکه توانسته بودم او را خوشحال کنم خودم هم خوشحال شدم و از خدا خواستم که نعمت سلامتی را از هیچ کس نگیرد.
(اللهم اشف کل مریض)


ضمنا آقا رضا عباس زاده دارای کد داوطلبی 290379 کلاس هشتم از مدرسه شهید خائفی شهرستان داراب می باشد و یکی از دانش آموزان برتر از نظر علمی در سطح این آموزشگاه است.



حاشیه های آزمون علمی

حاشیه های آزمون علمی

حاشیه های آزمون علمی

حضور دانش آموز نابینای دارابی در مسابقه علمی

انتهای خبر / 224224.7
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 4
بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:24 - 1393/11/18
0
9
بسیار کار جالب و عالی بود جناب سرهنگ قنبری ان شا الله خدا اجر و پاداشش رو بهت بده و اقا رضا هم شفا پیدا کنه.امیدواریم به خدای متعال که اقا رضا به درجات برتر علمی برسد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:31 - 1393/11/18
0
7
واقعا باید قدر سلامتی رو دونست...
ان شاء الله خدا بهشون شفا بده
مدیرفضای مجازی بسیج دانش اموزی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:07 - 1393/11/18
0
3
خدااجرتون بده انشالله به حق امام زمان(عج)سرهنگ قنبری به هرچیزی که میخوان برسن واین برادربزرگوارمون هم سلامتیشونوبدست بیارن
امید
|
ROMANIA
|
22:37 - 1393/11/18
1
3
آفرین بر هردو مخصوصا به این دانش آموز که نابینا بودن را برای خودش سد و مانعی برای فراگیری دانش نمیداند امیدوارم تمامی بیماران و ناتوانان شفا پیدا کنند . خنده همیشه بر ورقه ی لب هایشان مهر شود و امضای خداوند زیر مهر . یا حق
نام:
ایمیل:
* نظر: