گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۵۰۴۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
محمد جعفر دوستدار در یادواره شهدای دانش آموز فراشبند:
وظیفه امروز ما حضور در صحنه و ایستادگی در مقابل دشمنان است؛ شهدا رفتند تا به ما درس مقاومت و ایثار و از خود گذشتگی بدهند و در آن آزمون سخت و دشوار سربلند بیرون آمدند. امروز ادامه راه شهیدان حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن و اعلام انزجار از امریکای خبیث و اسراییل خونخوار است که به فضل خدا در روز 22 بهمن دانش آموزان در کنار سایر اقشار مردم در این راهپیمایی عظیم شرکت خواهند کرد و با آرمان های امام و شهیدان تجدید بیعتی دوباره خواهند کرد.
یادواره شهدای واحد مقاومت شهید مطهری شهرستان فراشبند برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس از فراشبند، یادواره شهدای دانش آموز شهرستان فراشبند و به یاد سی و شش شهید واحد مقاومت دبیرستان شهید مطهری این شهر برگزار شد.
در این مراسم که بعد از ظهر دیروز دوشنبه بیستم بهمن ماه در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش فراشبند و با حضور تعداد زیادی از خانواده های معظم شهدا، دانش آموزان عزیز، فرهنگیان محترم و سایر اقشار مردم برگزار گردید، یاد و نام شهدای والامقام دانش آموز گرامی داشته شد.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در ایم مراسم ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به مهم ترین ثمرات انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین ثمرات و نتایج انقلاب اسلامی برقراری امنیت در کشور بوده است که متاسفانه قدر آن ناشناخته است که در حدیث پیامبر گرامی اسلام نیز بدان اشاره شده است، آنجا که می فرمایند: النعمتان مجهولتان، الصحه و الامان.
محمد جعفر دوستدار افزود: دو کشور عراق و افغانستان به عنوان نمونه ای از ناآرامی و ناامنی در دو طرف مرزهای ایران اسلامی قرار دارند تا ما با عبرت گرفتن از آنها شاکر نعمت امنیت در کشورمان باشیم.

ادامه راه شهدا، حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن است

وی سپس به دو عامل مهم در برقراری این امنیت اشاره کرد و افزود: دو عامل مهم در برقراری امنیت در کشورمان نقش داشته است که باید قدردان آنها باشیم: یکی دلاوری ها و ایثارگری های شهدای والامقام در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است که دانش آموزان شهید سهم عمده ای در این مولفه داشته اند و دیگری رهبری ها و هدایت های امام راحل رحمه الله علیه و پس از ایشان درایت و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس سپس به نقش شهدای والامقام دانش آموز در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: سی و شش هزار شهید دانش آموز سند افتخار هر دانش آموز ایرانی است که بتواند سر خود را بالا بگیرد و بدان افتخار کند.
وی افزود: شهدای عزیز و مخصوصا شهدای دانش آموز در روزگار جنگ سخت به وظیفه خود به نحو احسن عمل کردند و آن حماسه و ایثار وصف ناشدنی را از خود به جا گذاشتند و وظیفه امروز ما سخت تر و دشوارتر از آن روز است.
دوستدار گفت: جنگ همه جانبه و تمام عیار نرم دشمن آرمان ها و ارزش های انقلاب و اسلام را نشانه گرفته است و روز به روز در حال پیشروی است.

ادامه راه شهدا، حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن است

وی سپس به مهم ترین راهکارهای مقابله با این تهاجم خاموش اشاره کرد و گفت: وظیفه امروز ما در جنگ نرم درس خواندن است؛ وظیفه امروز ما تهذیب نفس و ورزش است که خواسته رهبر معظم انقلاب نیز هست؛ وظیفه امروز ما حضور در صحنه و ایستادگی در مقابل دشمنان است؛ شهدا رفتند تا به ما درس مقاومت و ایثار و از خود گذشتگی بدهند و در آن آزمون سخت و دشوار سربلند بیرون آمدند. امروز ادامه راه شهیدان حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن و اعلام انزجار از امریکای خبیث و اسراییل خونخوار است که به فضل خدا در روز 22 بهمن دانش آموزان در کنار سایر اقشار مردم در این راهپیمایی عظیم شرکت خواهند کرد و با آرمان های امام و شهیدان تجدید بیعتی دوباره خواهند کرد.

انتهای پیام/224224.3




مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 2
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:35 - 1393/11/21
0
2
واقعا یادواره خوبی شده بود
سجادیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:10 - 1393/11/22
0
0
کاشک عکس های بیشتری میگذاشتید
مدیر پایگاه سلام
در خبر دیگری گزارش تصویری یادواره منتشر شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: