کد خبر: ۵۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: امسال در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شهر شیراز تغییراتی لحاظ شده است که مسیر جدید برای حضور آحاد اقشار مختلف مردم اعلام و آماده شده است.

به گزارش بسیج مداحان فارس به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام محمد رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: امسال نیز مانند سال های گذشته راهپیمایی 22 بهمن راس ساعت 10 صبح با حضور باشکوه مردم در سراسر استان فارس برگزار می شود.

وی افزود: در راهپیمایی 22 بهمن امسال مردم شیراز ساعت 9:30 دقیقه صبح در میدان شهدا (شهرداری)تجمع می کنند و راس ساعت 10 از همان محل مراسم آغاز می شود و با حرکت در خیابان کریم خان زند، میدان امام حسین(ع)، به سمت پل باغ صفا، بلوار آزادی در میدان آزادی(گاز) به پایان می رسد.

رضایی اظهارداشت: تسهیل در رفت و آمد و حضور مردم و ارائه خدمات بهتر از جمله دلایل تغییر درمسیر راهپیمایی مردمی 22 بهمن در شیراز است.

سال گذشته مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شیراز از چهارراه پانزده خرداد(پارامونت) به سمت میدان آزادی (فلکه گاز) بود.

وی اضافه کرد: تمهیدات لازم از جمله برپایی ایستگاه های صلواتی، غرفه های استراحت ویژه سالمندان، غرفه های فرهنگی و نقاشی و شعر ویژه کودکان پیش بینی شده است.

او ادامه داد: برنامه هایی از جمله اجرای سرود هزار و 357 نفری دانش آموزان استان فارس، پخش سرودهای شاد انقلابی، قرائت قطعنامه و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده رهبرمعظم انقلاب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ه راهپیمایی 22 بهمن برگزار خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه برنامه برگزاری راهپیمایی در شهرستان های استان نیز برگزار خواهد شد عنوان کرد: سرویس ایاب و ذهاب رایگان برای استفاده مردم از نقاط مختلف شهر شیراز برای حضور در راهپیمایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تمهیدات ترافیکی لازم برای آرامش و رفاه بیشتر مردم در این روز در شهر شیراز پیش بینی شده است.

او با بیان اینکه راهپیمایی امسال 22 بهمن از حساسیت ویژه ای برخوردار است، از آحاد مردم برای حضور و شرکت در این برنامه دعوت کرد.ک/3

3002/ 1876

نام:
ایمیل:
* نظر: