کد خبر: ۵۰۵۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
سازمان بسیج مداحان فارس;
کارکنان بسیج مداحان فارس به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در منزل شهید ذاکر حسین با خانواده ایشان دیدار و از آنان احوال پرسی کردند.
به گزارش خبرنگار بسیج مداحان فارس، در دیداری صمیمانه از خانواده سردار شهید حاج عباس ذاکر حسین با هدف تجديد ميثاق با شهدا و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت تشکر و قدردانی بعمل آمد.
در این دیدار که با حضور اعضای این سازمان برگزار شد، حاج مهدی شادکام ذاکر اهل بیت(ع) ، هدف از این دیدار را دلجويي از خانواده شهیدان و اعلام پيروي از آرمان‌هاي شهدا و رهبر كبير انقلاب عنوان كرد .
همچنین حاج محمدرضا ذاکر حسین ، پدر این شهید بزرگوار که خود از انقلابیون و یکی از پیرغلامان اهل بیت (ع) می باشند به نکاتی پیرامون زندگی فرزند شهیدشان پرداختند و گفتند : این شهید در سال 60 و در جبهه شوش دانیال به فیض شهادت نائل آمدند. از خاطرات شهید به این نکته اشاره فرمودند که ، شهید در مقطع پنجم ابتدایی دچار یک تحول در سبک زندگی شد و به من و مادرش میگفت که من به عنوان یکی بسیجی و مسلمان باید به کمک مسلمانان فلسطین بروم و در آن جبهه مشغول به خدمت باشم ، چون در آن زمان هنوز در ایران جنگی شروع نشده  بود ،اما با شروع جنگ تحمیلی ، عباس خوشحال از اینکه می تواند برای کشورش جان فشانی و ایثار کند به جبهه های حق علیه باطل شتافت که در جبهه شوش دانیال و در یکی از ماموریت ها جهت شناسایی منطقه با برخورد ترکش به شهادت رسید.
در پایان این دیدار حاج محسن متقی پیشه مسئول سازمان بسیج مداحان فارس با بیان اینکه  این شیر مردی هایی که فرزندان شما در جبهه ها به عرصه نمایش گذاشتند امروز سرمشق و الگوی جوانان ما شده فرمودند :  وظیفه همه ماست که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در مسیر شهدا گام برداریم و  امانتدار خوبی باشیم تا بار امانتی که به دوش ما گذاشته شده به صاحب اصلی آن برسانیم.
انتهای پیام /224224
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
دل سوز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:32 - 1393/12/03
0
0
سلام خداقوت
کارتون عالیه ولی اگه امکان داره یه سر به خانواده های شهدایی هم بزنید که هنوز یه تندیس هم نگرفتن . و گمنام هستند .
مدیر پایگاه با سلام
چشم
نام:
ایمیل:
* نظر: