دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۵۳:۲۰
کد خبر: ۵۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
مردم ولایت‌مدار سراسر استان پهناور فارس، امروز یک‌پارچه در صفوف به‌هم پیوسته با خروش دشمن‌شکن خود سی‌وششمین حماسه 22 بهمن را خلق کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج علمی فارس به نقل از فارس راز ساعات اولیه صبح بیست و دوم بهمن 93 مردم مومن و انقلابی استان پهناور فارس در شهرها و روستاها، در مبادی شروع راهپیمایی باشکوه 22 بهمن گرد یکدیگر آمدند و در ادامه مسیرهای مشخص شده را با سر دادن شعارهای کوبنده و عزت‌مندانه پیمودند و در نهایت در مکان پایانی راهپیمایی با قرائت قطعنامه‌های خود بر حفظ ارزش‌ها و پیروی از ولی امر مسلمین جهان تاکید کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در آئین پایانی راهپیمایی 22 بهمن کلان‌شهر شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) با بیان اینکه در این زمان مسئولیت مردم ایران اسلامی سنگین‌تر از گذشته است چراکه انقلاب اسلامی ایران چهارمین انقلاب توحیدی دنیا بوده که 36 سال از عمر بابرکت آن می‌گذرد و با بیان اینکه در برابر امت‌های گذشته دو انقلاب شکست‌خورده وجود داشت اما امروز در برابر ما و ملت انقلابی ایران سه تجربه وجود دارد، اظهار داشت: رسالت ما سنگین شده و مقاومت ما نیز باید بیشتر باشد چراکه عرصه مبارزه گسترده شده است.

حجت‌الاسلام علی سعیدی اضافه کرد: یک طرف مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی و در طرف دیگر جبهه کفر و استکبار قرار دارد که باید از تلخی‌ها عبرت و از شیرینی‌ها درس بگیریم و زمینه ظهور جهانی شدن انقلاب اسلامی ایران را فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه انقلاب توحیدی و الهی بدون رهبری الهی معنا و مفهوم ندارد و شناسنامه انقلاب اسلامی و توحیدی، رهبری الهی است، تصریح کرد: در تمام انقلاب‌های توحیدی گذشته رهبری نقش اساسی و تعیین‌کننده داشته است.

در شهر لامرد نیز نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی در اجتماع صدها تن از مردم شهر لامرد در میدان امام خمینی (ره) این شهر در سخنانی با تبریک و گرامی‌داشت فرارسیدن 22 بهمن‌ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی نماد مردم‌سالاری دینی است، گفت: جنبش‌های اسلامی امروز برگرفته از انقلاب اسلامی است و به‌یقین به مسیر واقعی خود باز می‌گردند و انقلاب آنان به‌زودی شکل می‌گیرد و شکل‌گیری انقلابی مانند انقلاب بحرین از دست رفته نیست.

سیدموسی موسوی خاطرنشان کرد: در یمن نیز به رهبری شیعیان و با هدایت اهل سنت انقلاب در آستانه پیروزی است.

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تروریست‌ها تلاش می‌کردند که بتوانند اسلام ناب را وارونه جلوه دهند و بنا بود داعش طی چند روز سایه خود را با ترور در کشور پهن کند و آستان‌های متبرک را از بین ببرد، گفت: امروز می‌بینیم که داعش از سمت شمال عراق در حال خروج است و در سوریه نیز آنچه لطف خدا باشد حاصل خواهد شد.

وی تصریح کرد: نظام ما ثابت کرده که کارآمد است و در شهرستان‌های لامرد و مهر نیز به دولت اعلام کردیم که ظرفیت‌های این دو شهرستان کم‌تر از عسلویه و جاسک نیست و می‌تواند در رونق کسب و کار موفق باشد و امروز دولت نیز به این دو شهرستان مانند دیگر منطقه‌های مهم کشور نگاه می‌کند و پیشرفت‌های روزافزون دیگری حاصل می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: لازم بود زیرساخت‌های مهم در شهرستان‌های لامرد و مهر توسعه یابد که این موضوع مهم انجام شده است و می‌توان به بزرگراه لامرد ـ پارسیان به عنوان یک زیرساخت و مسیر استراتژیک اشاره کرد و از سوی دیگر 31 میلیارد تومان به تونل در حال ساخت گردنده شهید باقری در شرایط بد اقتصادی اختصاص یافت.

عضو مجمع نمایندگان فارس ادامه داد: همان‌گونه که در لامرد خدماتی انجام شده در شهرستان مهر نیز همان‌گونه صورت گرفته است.

امروز همچنین مردم انقلابی و شهیدپرور کازرون همزمان با سراسر کشور یوم‌الله 22 بهمن را با حضور حماسی خود شکوه خاصی بخشیدند.

مردم انقلابی، فهیم و مجاهد شهر کازرون از کوچک و بزرگ، پیر و جوان، زن و مرد به‌طور یک‌پارچه از ساعات اولیه صبح امروز در میدان شهدای این شهر گردهم آمده و سپس با مشت‌های گره کرده خود جواب زیاده‌خواهی‌های دنیای استکبار و زورگویان را با سردادن شعار «مرگ برآمریکا، اسرائیل، انگلیس و فرانسه و فتنه‌گران عالم» راهپیمایی عظیم و باشکوه خود را آغاز و سپس در ورزشگاه شهدای انقلاب این شهر اجتماع کردند.

فرماندار کازرون در اجتماع باشکوه مردم این شهر در ورزشگاه شهدای انقلاب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران انقلاب و جنگ تحمیلی و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار داشت: حضور آگاهانه مردم کشورمان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دارای دو پیام حول یک محور برای دنیای استکبار و دولتمردان کشورمان است.

حمیدرضا گرامی پیام نخست حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را برای دنیای استکبار عنوان کرد و افزود: مردم با حضور خود به دنیای استکبار و استعمار نشان دادند که با گذشت 36 سال از عمر انقلاب ذره‌ای از اصول و ارزش و دستاوردهای انقلاب دست بر نداشته‌اند.

وی پیام دوم مردم در راهپیمایی را متوجه دولتمردان عنوان کرد و گفت: این ملت پرشور و همیشه در صحنه پشتیبانی خودشان را از تیم مذاکره‌کننده با نوع رفتاری که دشمنان دارند اعلام کردند و نیز توقع دارند که مسئولان با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری در راستای رفع مسائل و نیازمندی‌شان با نگاه اقتصاد مقاومتی اقدام کنند.

اجرای سرود زیبای 157 نفری آموزشگاه شهید محسن‌پور و نمایش رزمی ازسوی تیپ تکاور امام سجاد (ع) پایان‌بخش آیین باشکوه جشن انقلاب در کازرون بود.

نظیر همین مراسم در جای جای استان پهناور فارس صورت گرفت و بار دیگر 22 بهمن 57 در بهمن 93 جلوه‌گری کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: