کد خبر: ۵۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴
نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز و استاندار فارس طي پيام مشتركي، از مردم به واسطه حضور گسترده و باشكوه در راهپيمايي 22 بهمن قدرداني كردند.
به گزارش بسیج مداحان فارس ، در اين پيام كه به امضاي آيت‌الله اسدالله ايماني و دكتر سيدمحمد احمدي رسيده، حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن را بصيرت‌مندانه و دشمن‌شكن توصيف كرده‌اند.

متن كامل اين پيام كه نسخه‌اي از آن در اختيار ايسنا قرار گرفته چنين است:

ان تنصروالله ينصركم و يثبت اقدامكم

مردم سلحشور استان فارس

آفرين بر عزم و همت استوارتان، امروز بار ديگر به جهانيان نشان داديد كه فرزندان برومند امام راحل و راست‌قامتان تاريخ هستيد.

شور و نشاط ديني و غيرت و مردانگي انقلابي‌تان امروز صف‌بندي استكبار غرب عليه مسلمانان و بالاخص ايران اسلامي را بهم ريخت و آنان را سردرگم و وادار به اعتراف كرد.

تبلور عزت و بصيرت شما مردم فهيم،نشان داد كه هرگز از آرمان‌هاي امام راحل و رهبري عظيم‌الشان، ذره‌اي عدول نخواهيد كرد و نخواهيد گذاشت اين انقلاب به دست نا اهلان بيفتد.

اهالي محترم سومين حرم اهل بيت(ع)

در سي و ششمين بهار انقلاب بار ديگر ثابت كرديد كه از تهديدات دشمن نمي‌هراسيد و بر سرآرمانهاي شهدا تا پاي جان ايستاده‌ايد و يقين داريد كه خداوند يار و يار شما است.

اينجانبان از حضور مقتدرانه و پر صلابت شما در مراسم سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و بالاخص در راهپيمايي عظم يوم‌الله 22 بهمن كه چشم جهانيان را به اين بصيرت خود خيره كرد، تشكر و قدرداني مي‌نماييم.

انتهای پیام /224224

نام:
ایمیل:
* نظر: