کد خبر: ۵۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
سرلشگر سليماني در كرمان تاكيد كرد:
فرمانده سپاه قدس طي سخناني در كرمان با اشاره به دستاوردهاي بي نظير انقلاب اسلامي تصريح كرد: امروز نشانه‌هاي صدور انقلاب را در سرتاسر منطقه از بحرين و عراق گرفته تا سوريه و يمن و شمال آفريقا مشاهده مي‌كنيم.
به گزارش بسیج کارگری به نقل از پايگاه اينترنتي بسيج، سردار سرلشگر حاج قاسم سليماني فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، طي سخناني در كرمان به مناسبت ايام سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، با اشاره به دستاوردهاي بي نظير انقلاب، تاكيد كرد: امروز نشانه هاي صدور انقلاب اسلامي را در سرتاسر منطقه از بحرين و عراق گرفته تا سوريه و يمن و شمال آفريقا مشاهده مي كنيم.

فرمانده سابق لشگر 41 ثارالله كرمان تصريح كرد: استكبار و صهيونيسم جهاني با شكست هاي متوالي در برابر جبهه مقاومت به عجز خود و اقتدار جمهوري اسلامي بيش از پيش اذعان كرده اند.

يادگار ارزشمند هشت سال دفاع مقدس با اشاره به عمليات موفق اخير حزب الله عليه رژيم صهيونيستي، حزب الله را نمونه برجسته اي از نمادهاي مقاومت برشمرد كه به رغم آماده باش كامل ارتش اشغالگر، قادر به ضربه زدن به اين رژيم مي باشد.

وي همچنين درباره جريانات تكفيري گفت: آخرين حربه استكبار، تحريك و سازماندهي جريان تكفيري جهت خدشه دار كردن چهره اسلام و برافروختن آتش فتنه و جنگ داخلي در ميان مسلمانان است.

سردار سليماني تاكيد كرد: با توجه به شكست هاي سنگيني كه داعش و ساير گروه هاي تروريست در عراق و سوريه متحمل شده اند مطمئن هستيم كه اين گروه ها به پايان عمر خود نزديك مي شوند.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: