شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۱۹:۲۱
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۵۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۹
زن و مرد و کوچک و بزرگ با حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن 93 یک بار دیگر صدای رسای استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را به گوش همه جهانیان رساندند.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل از کانون سپیدان،به پاس گرامیداشت حماسه شکوهمند سالگرد انقلاب اسلامی و طلیعه فرخنده سی و ششمین سالگرد پیروزی ملت قهرمان و شجاع ایران یر حکومت پلید شاهنشاهی، مردم قهرمان شهرستان سپیدان از زن و مرد و کوچک و بزرگ با حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن 93 یک بار دیگر صدای رسای استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را به گوش همه جهانیان رساندند.

در یوم الله 22 بهمن 93 امت همیشه در صحنه شهرستان سپیدان از هر قشر و گروهی، همه و همه با سر دادن شعار الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر فرانسه و هیهات مناالذله به جهانیان ثابت نمودند که در راستای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی تا آخرین نفس و آخرین قطره خون از انقلاب و آرمان های بلند آن و اهداف امام خمینی (ره) که همان تداوم راه انبیا و امام حسین (ع) است ایستاده و پا فشاری خواهند کرد. مردم ولایتمدار شهرستان سپیدان با حضور در حماسه 22 بهمن ماه بار دیگر با امام و پیشوای خود، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)  تجدید بیعت نمودند. و اعلام داشتند در راه ولایت و پیروی از رهنمون های مقام معظم رهبری جان خود را فدا خواهند کرد.

/224224

 

نام:
ایمیل:
* نظر: