دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۳۷:۵۸
کد خبر: ۵۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
خیلی از چیزها به نظر ما احمقانه و دیوانه وار می رسند، انسان های باهوش از احمقانه ترین موضوعات و ایده ها نیز می توانند اختراعات جالب و کارآمدی درست کنند. نگاهی به اطراف خود بیاندازید، با صدها نمونه مواجه خواهید شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج علمی فارس به نقل از ایسکا تجهیزاتی که روزی فکر آن را نمی کردید، اکنون تبدیل به جزئی جدا ناپذیر از زندگی شما شده اند.در این مقاله شما را با چهار اختراع دیوانه وار چند وقت اخیر آشنا خواهیم کرد که توانستند در مدت زمان کوتاهی موفقیت های عظیمی کسب کنند.

imrs.phpبالشت آستریج
همیشه اوقاتی برای ما پیش می آید که با خود می گوییم:" کاش می شد این لباس را از تن در آوردم." یا " چه قدر این لباس اذیت می کند، نمی توانم بخوابم." مطمئن هستم تا به حال برای راحت خوابیدن دست به دامان لباس اضافه نشده اید. می خواهم خبری خوب به تمام دوستداران خواب و استراحت بدهم که از این پس در محل کار نیز می توانند خوابی راحت داشته باشند. درست است که این وسیله یا لباس که نمی دانیم چه اسم آن را بگذاریم، تاحدودی احمقانه به نظر می رسد، اما وقتی از ان استفاده کنید، عاشق اش خواهید شد. این بالشت هندوانه مانند، هر فضای سختی را برای شما تبدیل به مکان خواب راحت می کند.نخست باید دو دست خود را به داخل سوراخ های مجزای آن ببرید و به آن ها نقش بالشت را بدهید، بعد از آن نیز تنها کافی است که سر خود را به داخل سوراخ اصلی ببرید و از یک خواب عصرگاهی لذت ببرید.

این اختراع که بالشت آستریچ نام دارد، هنگام معرفی در "کیک استارتر" توانست سرمایه گذاری مردمی را به سوی خود جلب کند، طوری که مردم 200 هزار دلار به این پروژه کمک کردند. امروز این بالشت به قیمت 99 دلار فروخته می شود.

 

p021m0ff

کلاه محافظ "هودینگ"
در حالی که افراد زیادی هستند که مشکلی با استفاده از هدفون های بزرگ و غول پیکر و یا بالشتی که در بالا ذکر کردیم ندارند، قریب به اتفاق مردم از الزامی بودن استفاده از کلاه ایمنی در هنگام دوچرخه سواری شاکی هستند.
دلیل آن ها نیز دست و پا گیر بودن و گرمای بی اندازه این کلاه ها است.با این حال این کلاهخود جدید، حالتی نامرئی دارد. به طور کل باید گفت یک کیسه هوا است که به دور گردن شما بسته می شود. حسگر های این دستپگاه تنها در زمانی که احساس کنند شما در حال افتادن هستید، سر شما را می پوشاند.قبول کنید که اختراع جالب و کار آمدی است.

مدل های جدید این کلاه ایمنی به قیمت 500 دلار فروخته می شوند.

3 bug-a-salt-gun

اسلحه "باگ سالت"

افرادی هم چون افلاطون و لنین، هنگامی که به تشریح ویژگی های یک آرمانشهر پرداختند، ذکر یک نکته را از یاد بردند. قطعا آرمانشهری که پر از مگس ،سوسک ، پشه و هزاران حشره موذی دیگر باشد که تنها با سلاح های شیمیای بتوان با آن ها مبارزه کرد، به مفت خدا نمی ارزد. حشره کش های شیمیایی در طول زمان دیگر قادر به نابودی حشرات نخواهند بود و از آن جایی که حشرات با جهش ژنتیکی در مقابل این حملات مصون شده اند، ما کاری جز آسیب به خود نمی کنیم.

به شما مزده می دهم که اسلحه تمام اتوماتیک "حشره نمکین" را می توانید به زرادخانه خود بیافزایید.تنها کافی است اسلحه را با نمک پر کنیدو به سوی حشرات شلیک کنید. نه به محیط زیست صدمه می زنید و نه به سلامت خودتان. تنها کلک یک حشره موذی را می کنید.

تعجبی ندارد که این اسلحه در مدت کوتاه توانسته به چنین محبوبیتی برسد، کشتن حشرات با این اختراع تبدیل به یک بازی سرگرم کننده شده است.

121214SelfieStickZM01_19.jpg
دسته سلفی
چند وقتی است که تب سلفی در جهان به راه افتاده، این دسته به کمک شما آمده تا راحت تر بتوانید سلفی بگیرید. قبول کنید که اختراع جالب و خوبی است.

با استفاده از این دسته می توانید مساحت بیشتری را تحت پوشش دوربین خود قرار دهید و دوستان بیشتری می توانند به عکس شما بپیوندند.

نام:
ایمیل:
* نظر: