گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۵۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن
دقایقی پیش مراسم استقبال و ساماندهی از دانش آموزان و قرآن پژوهان سی و ششمین دوره مسابقات قرآن برگزار شد.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان در ممسنی در حاشیه مراسم استقبال و ساماندهی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن سید حمید حسینی  مسئول بسیج دانش آموزی در بازدید از این مسابقات گفت: کیفیت فضا سازی و طراحی مکان های برگزاری بسیا زیبا و مناسب بود و کارهای خوبی صورت گرفته است و امیدواریم نحوه ی برگزاری مسابقات نیز به خوبی صورت گیرد.
داریوش اسدی مدیریت آموزش و پرورش ممسنی در این برنامه بیان داشت: این مسابقات با حضور بیش از 500 دانش آموز از مناطق ممسنی، رستم، ماهور میلاتی، کوهمره نودان و دشمن زیاری در مدارس دخترانه ی شاهد ، الزهرا و مسجد جامع شهر برگزار می گردد.

وی افزود: بیش از 22 مکان برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات آماده شده و بیش از 60 داور مسئولیت اجرای مسابقات را بر عهده دارند داوران اعزامی از 5 منطقه شرکت کننده و شهرستان سپیدان هستند. تمام مراحل مسابقات فیلم برداری می شود تا در صورتی که منطقه ای به نحوه ی داوری اعتراض داشت بتوان به اعتراض رسیدگی شود.

وی همچنین گفت: امروز عصر ساعت 14:30 مراسم تجلیل از کاروان های قرآنی از جلوی دادگستری با حضور آحاد مردم آغاز و تا مسجد امام سجاد علیه السلام ادامه خواهد داشت. مراسم اختتامیه نیز در مسجد شهر و با اجرای برنامه های متنوع برگزار خواهد شد و نفرات برتر نیز به اجرای برنامه های قرآنی خواهند پرداخت.

مسابقات قرآن در ممسنی

حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه شهرستان ممسنی نیز در بازدید از مراسم استقبال و مکان اجرایی مسابقات نیز گفت: تا کنون نحوه ی برگزاری قانع کننده و رضایت بخش بوده است و انتظار می رود داوران و اسایتد به گونه ای مدیریت کنند که کیفیت اجرا بالا برود و همچنین مسائل آموزشی نیز در بر داشته باشد.

مسابقات قرآن در ممسنی

وی در خصوص فضای سازی صورت گرفته در سطح شهر نیز گفت: خوشبختانه پلاکارد های مناسبی همراه با آیات و روایات در شهر نصب شده که تاثیر معنوی بسیار بالایی دارد.

الله نظر پارسایی از سرپرستان کاروان منطقه دشمن زیاری نیز در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: امسال مسابقات با سال های گذشته متفاوت است و مسابقات از 3 روز به یک روز کاهش یافته است و چون تجربه ی اول است مشکلاتی در مراسم استقبال وجود داشت که مطمئناً در سال های آینده برطرف خواهد شد. ولی کارها و اقدامات نو و جدید بسیار زیادی صورت گرفته است.

محمد رضا وزیری نیز از سرپرستان منطقه ماهور میلاتی با تاکید بر لزوم استقبال مردمی بیان داشت: ساماندهی دانش آموزان به خوبی صورت گرفت.

مسابقات قرآن در ممسنی

وی که 25 سال است در مسابقات قرآنی شرکت کرده اظهار داشت:  امسال نحوه مسابقات پنجگانه تغییر کرده است و تنها مناطق و شهرستان های همجوار مجوز شرکت در این مسابقات را دارند. بنابراین این مسابقات یک تجربه ی جدید است و شاهد بودیم که مراسم استقبال برای دانش آموزان دختر بسیار زیبا برگزار شد و از نظر تبلیغاتی و اطلاع رسانی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

مسابقات قرآن در ممسنی

عزیزالله رضایی از اعضای اجرایی نیز گفت: ابتکارات جدید زیادی دید می شود یکی از مهمترین ابتکارات این است که مسابقات در اتاق های در بسته برگزار نمی شود بلکه علاوه بر اینکه دوربین ها و خبرنگاران این مسابقات را رصد می کنند مردم و کارشناسان نیز می تواند در خصوص مسابقات ابراز نظر کنند.

 انتهای خبر/224224.8


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: