يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۰۰:۵۷
کد خبر: ۵۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
در قالب کاروان راهیان نور:
فرمانده سپاه ناحیه خرامه گفت: 260 تن از بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه خرامه در قالب 5 اتوبوس کاروان راهیان نور جهت بازدید از مناطق عملیاتی اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه خرامه،سرهنگ شهرام افشاریان فرمانده سپاه ناحیه خرامه اظهار داشت: به لطف الهی سپاه ناحیه خرامه با تلاش و همکاری فرماندهان و مدیران بسیجی شهرستان موفق شد در اسفندماه امسال 260 تن از بسیجیان و پاسداران شهرستان را در اقشار مختلف دانش آموزی و محلات به سرزمین های نور اعزام کند.

وی به رشد ظرفیت اعزام نسبت به سال قبل اشاره کرد و گفت: اعتقاد ما این است که در این مقطع زمانی بهترین راهبرد جهت مقابله با جنگ نرم و و هجمه های عظیم فرهنگی دشمن استفاده از ظرفیت برجسته مناطق عملیاتی جنوب و مانوس شدن با آرمان های دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و حماسه آفرینی ها و ایثارگری های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است.

افشاریان به تشریح برنامه های اجرایی در این اردوها پرداخت و ادامه داد: در این اردوی دو روزه ضمن بازدید از مناطق عملیاتی اروند کنار، شلمچه، طلاییه و محل عملیات کربلای 4، برنامه های مختلفی  همچون روایت گری، خاطره گویی، مسابقات کتاب، پیامکی و دل نوشته جهت زائرین محترم در نظر گرفته شده که از حیث محتوایی می تواند رضایت حداکثری این عزیزان را فراهم سازد.

فرمانده سپاه ناحیه خرامه در پایان از همکاری فرماندار و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان به خاطر همکاری و مساعدت جهت برپایی این برنامه و همچنین پی گیری ها و تلاش های مجموعه فرهنگی و اردویی سپاه ناحیه خرامه تشکر کرد.

260 نفر از بسیجیان خرامه به کربلای ایران اعزام شدند

260 نفر از بسیجیان خرامه به کربلای ایران اعزام شدند

260 نفر از بسیجیان خرامه به کربلای ایران اعزام شدند

260 نفر از بسیجیان خرامه به کربلای ایران اعزام شدند


نام:
ایمیل:
* نظر: