شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۳۸:۵۰
کد خبر: ۵۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲
به همت پژوهشکده بسیج علمی فارس؛
در تازه ترین پژوهشهای انجام شده در بسیج علمی فارس، انگیزه بسیجیان استان در انجام ماموریت ها و راه کارهای ارتقای آن، توسط پژوهشگران سازمان بررسی خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج علمی پژوهشی فارس، بسیج به عنوان تشکلی مردمی با ظهور انقلاب اسلامی در بین آحاد مردم همچون تار و پود شکل گرفت و چیزی از طلیعه انقلاب نگذشته، مامن مواجه با انواع تهدیدهای داخلی و خارجی و نقطه امید مردم شد. روز به روز گستره تهدید ها و فرصت های معطوف به انقلاب اسلامی وسیع تر شد و بسیج به عنوان تکیه گاه مردم و برآمده از اراده های الهی مردم حول محور ولایت فقیه بر مشکلات غالب شد و فرصت آفرینی کرد، در همین راستا و به منظور افزایش انگیزه و ارتقای کیفیت ماموریت های بسیج، سازمان بسیج علمی پژوهش فارس اقدام به پژوهش و تحقیق در این زمینه کرده است که در آینده ای نزدیک نتایج آن انتشار خواهد یافت.

پژوهشکده مطالعات و تحقیقات بسیج علمی پژوهشی فارس سالهاست که در زمینه پژوهش و تحقیق در رابطه با موضوعات مختلف اقدام به کارهای تحقیقاتی توسط پژوهشگران می کند ، که در تازه ترین پژوهشهای در حال انجام در این سازمان، انگیزه بسیجیان استان در انجام ماموریت ها و راه کارهای ارتقای آن، توسط پژوهشگران سازمان بررسی خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: