يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۰۸:۵۸
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۵۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
بسیج مهندسین اعلام کرد:
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد .

به گزارش بسیج مهندسین فارس ، سازمان بسیج مهندسین استان فارس ضمن محکوم کردن قضایای اخیر ، هر گونه اهانت به امام جمعه و نماینده ولایت فقیه در شیراز را محکوم  و بیانیه زیر را اعلام می دارد .

باسمه تعالی

نصیحتهای دلسوزانه و مشفقانه حضرت آیت الله ایمانی نماینده محترم ولی فقیه در استان در بیانات اخیرشان ؛ همه نشان از حفظ وحدت در سایه آرامش سیاسی همراه با رعایت خطوط قرمز و حل مشکلات اساسی استان در جهت تحقق آرمانهای نظام اسلامی و رسیدگی به نیازهای مردم است. تاریخ اسلام و بویژه انقلاب متاسفانه ؛ افرادی را سراغ دارد که دچار بی بصیرتی شده و جز بدنامی چیزی از خود بجا نگذاشته اند . چگونه کسی که به اصطلاح خود را فرزند پاره تن امام (ره) می داند به خود اجازه میدهد به یار امام و رهبری توهین کند و با عباراتی سخیف ایشان را خطاب قراردهد . شما که داییه روشنفکری دارید چگونه فرق بین نصایح دلسوزانه و پدرانه مردی که عمر خود را صرف انقلاب و نظام کرده را تشخیص نمی دهید و گستاخانه از کلماتی استفاده می کنید که هر خواننده ایی را متاثر می کند . گستاخی و فحاشی تا این حد !!!!.مطرح و معروف شدن چقدر ارزش دارد که اخلاق را به راحتی ذبح میکنید .لااقل احترام بزرگان را حفظ کنید . بازی با الفاظ و کلمات دشمن پسند و سوء استفاده از نام شهید بااین ادبیات قبیح ؛ خاطره خوبی در افکار عمومی بجا نخواهد گذاشت ..

آقای علی مطهری :

« پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد »

جامعه مهندسین بسیجی استان در سایه منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت امت اسلامی ؛ ضمن محکوم کردن قضایای اخیر ، هرگونه اهانت ، بی ادبی و گستاخی به روحانی بزرگوار و شخصیت فهیم استان را برنتافته و ضمن حمایت از این یار وفادار انقلاب و امام راحل عظیم الشان و رهبری معظم ؛ خواستار برخورد مناسب بااینگونه هتک حرمتها می باشد .

والسلام ...

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: