کد خبر: ۵۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲
بیانیه کارگران و کارفرمایان شیرازی؛
آقای مطهری شما که می گویید لازم است برخی ها کتاب پدرتان را بخوانند، آیا شده خود تان با بصیرت کامل آن را بخوانید و به آن عمل کنید؟
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، در پی نامه اهانت آمیز علی مطهری نماینده مجلس به حضرت آیت الله ایمانی نماینده محترم ولی فقیه در استان، کارگران، کارفرمایان و صنعتگران بسیجی طی بیانیه ای، از مواضع امام جمعه شیراز حمایت کرده و نامه علی مطهری را محکوم کردند. متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

با احترام، پس از مدّت ها آرامش سیاسی حاکم در فضای سوّمین حرم اهل بیت که قطعاً با منویّات رهبر معظّم انقلاب مدّ ظلّه العالی و هدایت های داهیانه نماینده معظّم لّه، حضرت آیت الله ایمانی دامت برکاته همراه بوده لیکن متأسفانه بار دیگر در چند روز گذشته شاهد بروز برخی اتّفاقات از پیش طرّاحی شده و دیکته شده بودیم که فضای استان مان را سیاه کرد.

لازم بذکر است که گفته شود: آقای مطهری شما که می گویید لازم است برخی ها کتاب پدرتان را بخوانند، آیا شده خود تان با بصیرت کامل آن را بخوانید و به آن عمل کنید؟

آیا تا بحال شده به همه مسائل با چشم باز نگاه کنید و در مورد آنها صحبت کنید؟
شمایی که از دوشنبه سیاه در شیراز صحبت می کنید لازم است بدانید که خودتان باعث بروز این سیاهی شده اید وگرنه مردم همیشه در صحنه فارس همیشه و همه جا با بصیرت و چشم باز عمل کرده اند و عمل خواهند کرد.

ما کارگران، کارفرمایان و صنعتگران بسیجی استان فارس حمایت کامل خود را از مواضع آیت الله ایمانی نشان می دهیم و مانند همیشه رهرو رهبر انقلاب و دوست داران رهبر می باشیم.

انتهای پیام/224224


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: