جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۳۵:۲۰
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۵۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۹
این اپلیکیشن، باید به اندروید ۴.۴ و بالاتر مجهز باشید. (این مورد هنوز قطعی نیست و ممکن است برای ورژن های پایین تر نیز فعال شود.) البته ورژن جدید بر روی اندروید ۲.۱ به بالا نصب خواهد شد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل از رایانه پزشک،سرانجام قابلیت تماس صوتی که مدت هاست کاربران اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ در انتظار آن هستند، فعال شد؛ هر چند این قابلیت در ورژن غیررسمی قرار داده شده و برای استفاده از آن دشواری‌هایی در مراحل اولیه وجود دارد.

اسکرین‌شات های منتشر شده از نسخه جدید واتس‌اپ نشان از فعال‌شدن تماس صوتی در این نرم افزار مشهور پیام رسان دارد.
بر اساس تصاویری که توسط کاربری به نام pradnesh07 منتشر شده، قابلیت تماس صوتی بین کاربران واتس‌اپ که چندین ماه است وعده آن برای این نرم افزار داده شده، به ورژن جدید واتس اپ اضافه شده است.

این آپدیت هم اکنون در گوگل پلی استور در دسترس نیست، بدین معنی که باید برای مشاهده این قابلیت فایل apk این اپلیکیشن را دانلود کنید.
اما واتس‌اپ شرایطی را برای استفاده از این قابلیت اعمال کرده است. علاوه بر دانلود آخرین ورژن این اپلیکیشن، باید به اندروید ۴.۴ و بالاتر مجهز باشید. (این مورد هنوز قطعی نیست و ممکن است برای ورژن های پایین تر نیز فعال شود.) البته ورژن جدید بر روی اندروید ۲.۱ به بالا نصب خواهد شد.
همچنین در مراحل اولیه، استفاده از تماس صوتی از طریق دعوت‌نامه میسر خواهد شد؛ بدین معنی که کاربر دارای قابلیت تماس صوتی در واتس‌اپ، باید با شما تماس بگیرد تا این قابلیت برای شما نیز فعال شود.
در برخی وبسایت ها روش‌هایی برای فعال‌سازی تماس صوتی بدون نیاز به دعوت نامه نیز قرار داده شده که به دلیل امکان بروز مشکلات نرم افزاری پیشنهاد می‌کنیم تا ارائه رسمی این قابلیت از سوی واتس‌اپ منتظر بمانید.
در ورژن جدید علاوه بر افزودن قابلیت تماس صوتی، زبان طراحی متریال دیزاین گوگل نیز به واتس‌اپ افزوده شده است. ویدیوی عملکرد قابلیت تماس صوتی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: