گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۵۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
رییس آموزش وپرورش پاسارگاد بیان کرد؛
جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری اردوی عملی درس آمادگی دفاعی و میدان تیر بسیج دانش آموزی در تاریخ 19 فروردین 94 در محل دفتر فرماندهی محترم ناحیه پاسارگاد برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در پاسارگاد ، جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری اردوی عملی درس آمادگی دفاعی و میدان تیر بسیج دانش آموزی در تاریخ 19 فروردین 94   در محل دفتر فرماندهی محترم ناحیه پاسارگاد برگزار گردید.

این جلسه پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، حسین زارعی فرمانده ناحیه پاسارگاد ضمن تبریک سال نو و میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و اهمیت درس آمادگی دفاعی و اجرای اردوی عملی مرحله ی سوم  و میدان تیر دانش آموزان مقطع متوسطه طبق دستور العمل مطالبی را ارائه فرمود.

در ادامه برادر رزاقمنش ریاست محترم اداره آموزش و پرورش ضمن تبریک سال جدید و اهمیت عملی نمودن شعار سال گفت: بحمدالله امسال هم با رویکرد فرهنگی و با همدلی میان سپاه و آموزش و پرورش که درحقیقت این امر تا به امروز وجود داشته برنامه های بسیج را دنبال خواهیم کرد و با همکاری و هماهنگی عزیزان در بسیج دانش آموزی اردوی عملی درس آمادگی دفاعی و میدان تیر دانش آموزان را برگزار می نماییم.

در پایان برادر حسین علی مرادزاده فرمانده حوزه دانش آموزی توضیحاتی را در رابطه با دستورالعمل و نحوه اجرای اردوی عملی عنوان نمود و دیگر عزیزان حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه بیان کردند.

جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی

انتهای خبر/224224
میخوش
نام:
ایمیل:
* نظر: