کد خبر: ۵۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲
مربی تیم دو و میدانی فارس گفت: دوندگان دختر این استان با درخشش در مسابقات کشوری یک نشان طلا دو نقره و دو برنز را به ارمغان آوردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس زهره فرجام بیان داشت: این رقابت ها که در تهران برگزار شد فاطمه ایزدی دونده آینده دار فارس در پرتاب وزنه با شایستگی مدال طلا را به گردن آویخت.
وی اضافه کرد: همچنین عاطفه کرانی در 100 متر مدال نقره را از آن خود کرد و در 100 متر با مانع هم ملیکاعلیزاده صاحب نشان نقره شد و در ماده پرتاب چکش، فاطمه قدمی به مدال برنز دست یافت و فاطمه دعوت الحق هم در ماده سه هزار متر نشان برنز را به خود اختصاص داد.
فرجام افزود: دراین رقابت ها ورزشکاران شرکت کننده از سراسرکشور با آمادگی زیادی گام به این مسابقات گذاشتند و این امر سبب شد شاهد رکوردهای خوبی باشیم .
مربی تیم فارس اشاره کرد: با توجه به این که دوندگان فارس نخستین مسابقه کشوری خود را تجربه می کردند،دراین مسابقات شایستگی های خود را نشان دادند وتعدادی ازانها هم به تیم ملی دعوت خواهند شد.
وی ازمهدی ظفر ابادی مدیر مدرسه دوو میدانی ماراتن فارس که در جهت سازندگی دوندگان این استان گام های سازنده و موثری برداشته است نیز تقدیر کرد.
در مسابقات دو و میدانی دختران نوجوان کشور که روز گذشته در تهران بر گزارشد بیش از 100 دونده از سراسر کشور در 15 ماده با هم به رقابت پرداختند.
انتهای پیام/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: