دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۴۱:۲۸
کد خبر: ۵۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸
تفاهم‌نامه‌ همکاری بین مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و بنیاد نخبگان استان فارس با هدف ارتقاء سطح تعامل و همکاری‌های علمی و پژوهشی منعقد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج علمی فارس به نقل از ایسنا منطقه فارس، براساس تفاهم‌نامه علمی، پژوهشی، فناوری منعقد شده بین مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و بنیاد نخبگان استان فارس، فراهم کردن امکان استفاده نخبگان از امکانات مرکز منطقه‌ای و ISC و تامین نیازهای اطلاعات علمی و فنی نخبگان بر عهده این دو سازمان خواهد بود.

در همین راستا، بیش از 300 کد کاربری و گذرواژه از سوی مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری برای بنیاد نخبگان استان فارس تعریف شده تا در اختیار نخبگان قرار گیرد.

همچنین می‌توان امکاناتی نظیر دسترسی به پایگاه‌های فارسی عمومی و موضوعی تمام متن به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی، پایگاه اطلاعاتی کتاب‌های الکترونیکی فارسی، پایگاه اطلاعاتی مقالات کنفرانس‌ها، نشریات الکترونیکی فارسی، انگلیسی و عربی، اشاره کرد.

مرکزمنطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم، فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) همچنین اعلام آمادگی کرده است که با هدف ارتقا مشارکت در نهضت تولید علم، افزایش تولیدات علمی در محتوای آموزشی و ترویج علم مورد نیاز آموزش و پژوهش مبتنی بر نیاز‌های ملی و همچنین کاربردی کردن دستاورد‌های علمی و پژوهشی از طریق تعامل پویا و سازنده با مراکز علمی، پژوهشی داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی،‌ تفاهم‌نامه هایی با دانشگاه‌ها، منعقد می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: