کد خبر: ۵۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
بیانیه شورای عالی قشر بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس در لبیک به بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرهنگیان
در بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس آمده است:

در سینه های مردم خطه شهید پرور استان فارس خشم وکینه ی روز افزون از جنایتکاران بر پا است و تنها این بشارت است که آنان را آرام می کند:«و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون» آنان که ستم کرده اند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاه دوزخ، برای انتقام باز خواهند گشت.

امروز ما با تمسک به راه و روش حسینی و زینبی با حسرت تمام، طول عمر خود را با فریاد «یا لیتنی کنا معکم» سپری کرده ایم ولی بی صبرانه در انتظار فرصتی هستیم تا به آنچه در دل داریم جامه عمل بپوشانیم.

در مکتب عاشورا ذلت و خواری جایگاهی ندارد که پرچم «هیهات من الذله » ودیعه ای است از سالار شهیدان در دست  پیروان راستینش که هیچگونه ذلت و خواری را نپذیرند.

با توجه به فرمایش امام راحل(ره) که فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، این یاوه سرایی های سردمدارن آمریکا نشانه ضعف آنان است، چرا که ملتی که از شهادت نمی هراسد از این تهدیدات خم به ابرو نمی آورد و پاسخ قاطعی به تهدیدات آمریکا خواهد داد.

شیر زنان استان فارس نیز ضمن حمایت قاطع از فرمایشات اخیر رهبر و مقتدایشان  حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) در خصوص آمریکا و غلط های زیادیش، آمادگی خود را  جهت فدا کردن جان و مال و فرزندان در راه مکتب اسلام و حفظ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام میدارند.

انتها/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: