کد خبر: ۵۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
قدرت تسلیحاتی آمریکای کودک کش و پول های آل سعود که منبع و محل آموزش تروریست هستند باعث شده است دست به کشتار مردم بی دفاع و مظلوم یمن بزنند.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، متاسفانه هفته هاست که شاهد مظلومیت و تحت فشار قرار گرفتن مردم مظلوم و بی دفاع یمن هستیم و با توجه به سازمان حقوق بشر و کشور هایی که دم از آزادی بیان و حقوق بشر و غیره می زنند با همکاری هم از لحاظ تسلیحاتی و در اختیار قرار دادن اطلاعات به عربستان سعودی مردم مظلوم یمن را مورد بارش گلوله و موشک قرار می دهند و مردم مظلوم یمن چاره ای ندارند جز سکوت کردن و دلیل آن وجود حرم امن الهی(کعبه) است. آنها مجبور هستند بیشتر حملات عربستان و موشک های آنها را با اعتراض جواب دهند و مردم را آگاه سازند.

قدرت تسلیحاتی آمریکای کودک کش و جنایات کار و پول های آل سعود که در جهان اسلام مظهر افراط گری و جنایت و منبع و محل آموزش تروریست هستند باعث شده است دست به کشتار مردم بی دفاع و مظلوم یمن بزنند و همه ی ما بسیجیان صالحین کارگری این اقدام شوم را محکوم می کنیم و دعا می کنیم هرچه سریعتر آل سعود نابود شود و برای مردم یمن از خداوند صبر مسئلت می نمائیم و چه خوب فرمودن امام خمینی(ره) که اگر از سر جنایات صدام بگذریم از آل سعود نمی گذریم.

با آرزوی تعجیل در ظهور امام زمان

انتهای پیام/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: