کد خبر: ۵۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس: امام خمینی(ره) بر اساس آیات، روایات و مبانی اعتقادی به زن ایرانی هویت و شخصیت بخشید و بانوان ما توانستند بعد از انقلاب جایگاه خود را بازیابند و به نقش آفرینی های متعددی تا کنون بپردازند.

به گزارش خبرنگار پیام زینب(س)، دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج جامعه زنان با حضور جمعی از مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس و معاونت های بسیج جامعه زنان افتتاح شد.

حجت الاسلام حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر فارس در این مراسم، بانوان را تأثیر گذار ترین قشر در جامعه دانست و گفت: برای زنان قبل از انقلاب اسلامی، شخصیتی کالایی، تبلیغی و تجملاتی ترسیم کرده بودند که در راستای اهداف دشمنان از آن ها استفاده می شد.

وی اظهار داشت: امام خمینی(ره) بر اساس آیات، روایات و مبانی اعتقادی به زن ایرانی هویت و شخصیت بخشید و بانوان ما توانستند بعد از انقلاب جایگاه خود را بازیابند و به نقش آفرینی های متعددی تا کنون بپردازند.

افتتاح دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر

خواهر علیمحمدی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر نیز در افتتاحیه دفتر مشاورت خواهران نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر، گزارشی در خصوص بسیج خواهران استان ارائه و ابراز امیداوری نمود: با افتتاح این دفتر انسجام بیشتری بین کار و معنویت در مجموعه بسیج خواهران استان شکل بگیرد.


انتها/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: