شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۳۴:۰۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۵۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
آیت الله دژکام در خطبه های دوم نمازجمعه:
امام جمعه جهرم اظهارنمود: مذاکرات در مرحله ایست که اکنون مردم ایران باید حرفشان را بزنند. آمریکا فکر می کند مردم ایران حرفش چیز دیگری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه جهرم، آیت الله دژکام در خطبه دوم نماز جمعه روز گذشته این شهرستان با بیان تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد موفور السرور امام عصر(عج)، مردم را توصیه به برپایی هر چه پرشورتر جشنهای نیمه شعبان نمود.

وی افزود: با چراغانی کردن به دنیا بفهمانیم که ایران اسلامی پایگاه منتظران حضرت مهدی(عج) است و مستکبرین و زورگویان دنیا باید تسلیم شمشیرعدالت ایشان گردند.

نماینده ولی فقیه در جهرم، در ادامه خطبه ضمن تقدیر از فعالیتهای سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات، قسمتی از امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون زحمات شبانه روزی این افراد دانست.

امام جمعه جهرم با اشاره به صحبتهای دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، که اظهار نمود: «مذاکره تا جایی که مذاکره است اشکالی ندارد ولی در جریان مذاکرات چیزهایی از ما میخواهند که اصلا ربطی به مذاکره ندارد مانند بازرسیهای بدون اطلاع و بازرسی از مراکز نظامی و...» بیان داشت: استکبار و دررأس آنها آمریکا می خواهند استقلال کشور را از بین ببرند.

آیت الله دژکام با تأکید بر حق طبیعی و قانونی ملت ایران از استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای، بیان داشت: مذاکرات در مرحله ایست که اکنون مردم ایران باید حرفشان را بزنند. آمریکا فکر می کند مردم ایران حرفش چیز دیگری است.

وی اظهار نمود: خیلی خلاصه باید گفت قرادادی را که جنبه تحمیلی و استعماری داشته باشد ملت بزرگ ایران نخواهد پذیرفت.  

نام:
ایمیل:
* نظر: