پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۱۷:۵۰
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۵۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸
مهندس عليپور سرپرست سازمان بسيج مهندسين صنعت استان فارس اعلام کرد:حمايت از صنعتگران و تولیدکنندگان در قالب برنامه هاي پوششي با همکاری بسیج صدا و سیما جهت معرفي دراستان و ایجاد انگیزه هر چه بهتر صنایع از اولویتهای برنامه های مامی باشد.
به گزارش بسج مهندسین فارس،سرپرست سازمان بسيج مهندسين صنعت استان فارس از کلینیک صنعت واقع در شهرک صنعتی بزرگ شیراز دیدار کرد.این واحد که به همت بسیج مهندسن  فارس ،شرکت مشاور سرآمد گسترجنوب،شرکت شهرکهای صنعتی و اتاق تعاون در راستای حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان  برای ارایه مشاوره های لازم گشایش یافته است در شهرک صنعتی مستقر می باشد .

حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان  از اولویتهای برنامه ها ست

در آغاز دیدار دكتر فرهنگيان دبير اتاق تعاون فارس و مسئول كلينيك سازمان بسيج مهندسين صنعت استان فارس با اشاره به اهميت ضرورت بحث مشاوره هاي صنعتي گفت:در اين مجموعه با توجه به تجربيات تخصصی مشاوران خبره ، فعاليت  هاي گوناگوني صورت گرفته است.يكي از موارد صورت گرفته تغيير نام مجموعه كلينيك صنعت به مفهوم جامع تر به نام كلينيك و پاراكلينيك صنعت مي باشد.

در پاراكلينيك  همچون درمانهاي سرپايي مشكلات فعلي و جزئي يك صنعت يا واحد صنعتي حل مي شود.

 در كلينيك درمان بیماریهای مزمن ومشكلات ريشه اي و عمده يك صنعت يا واحد صنعتي حل مي گردد.

مهندس عليپور اعلام کردند حمايت از صنعتگران و تولیدکنندگان در قالب  برنامه هاي پوششي با همکاری بسیج صدا و سیما جهت معرفي دراستان و ایجاد انگیزه هر چه بهتر صنایع از اولویتهای برنامه های مامی باشد.


حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان  از اولویتهای برنامه ها ست

.

مهندس بهمني يكي از مشاوران گفت :كلينيك صنعت با ارایه  طرح هاي مهارتي اشتغال و خلاقيت ،طرح هاي مشاوره اي جهت واحد هاي صنعتي و توليدي وطرح پرورش مشاوران صنعت می تواند اقدامات ارزنده ای را توسط این دفتر به صنعت گران ارایه نماید.

 

در پایان اعضاي كلينيك صنعت تقاضای خود را برای رايزني لازم برای واگذاری چند تابلوي تبليغاتي برای معرفي فعاليت هاي این واحددر سطح شهر وشهرك صنعتي را از سرپرست سازمان خواستار شدند.

 /224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: