يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۴۱:۰۵
کد خبر: ۵۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
مرکز راهبردی و هم اندیشی سپاه ناحیه خرامه برگزار کرد
به گزارش تنویر ، مجمع عالی بسیجیان شهرستان خرامه با حضور امام جمعه محترم شهرستان ، فرمانده محترم ناحیه ، مسئولین و نمایندگان ادارات شهرستان در نماز خانه ناحیه برگزار گردید.

به گزارش شباب ، مجمع عالی بسیجیان شهرستان خرامه با حضور امام جمعه محترم شهرستان ، فرمانده محترم ناحیه ، مسئولین و نمایندگان ادارات شهرستان در نماز خانه ناحیه برگزار گردید.

پس از خوش آمد گویی فرمانده ناحیه به حاضران امیری سخنران ویژه مراسم از ابتدای سخنان خود به بحث مسائل هسته ای پرداخت و اذعان نمود: پرونده ی هسته ای یک دروغ است و باید ریشه یابی شود. اینکه آمریکاییها برای ما پرونده ی دروغ درست کرده اند یک مسئله بسیار واضح و روشن است. مدعای این دروغ نیز بسیار در تاریخ کشور مشاهده نموده ایم از جمله : هفده هزار شهید ترور با حمایت آمریکا ، جنگ تحمیلی عراق علیه ایران با حمایت آمریکا از صدام و ...

ایشان در ادامه اشاره ای به نظم نوین جهانی نمودند و گفتند: امام خامنه ای فرمود: نظم جدید جهانی در حال شکل گیری است و این مطلب حضرت آقا را این گونه تشریح نمودند که : این سخن رهبری یعنی اینکه نظم موجود در حال فروپاشی است.

امیری در ادامه  به زمان پیامبر و خلفای راشدین پرداخت و بر این اعتقاد بود که نتیجه اشتباهات خلفاراشدین درعصر حاضر بروز داشته و گفت: امروز گمشده مسلمانان پیامبر اکرم (ص) است. لذا پیامبر اکرم را وارونه به ما معرفی نموده اند و شخصیت پیامبر را به شیوه ی زندگی خودشان تفسیر کرده اند.

ایشان گفتند: امروز دو جریان فکری با هم گلاویزند: 1. جریان فکری روشن و شفاف که امام خامنه ای در رأس آن است 2. جریان مخالف

و پس توضیحاتی در این باب بیان داشتند: در جریان ترور رهبری در مسجد ابوذر که ایشان خطیب نمازجمعه بودند ، مردم شعار می دادند (( سید علی بت شکن ، بت بنی صدر رو بشکن )) (( مرگ بر بنی صدر )) حضرت آقا بعد از اتمام شعارهای مردم گفتند: مرگ بر فرد نگویید بلکه مرگ بر جریان بگویید ، فرد می آید و می رود ، جریان را بشناسید.

ایشان در پایان اشاره ای به چند دستارود آمریکا در مذاکرات هسته ای نمود و اظهار داشت: آمریکا در مذاکرات هسته ای چندین دستاورد داشت: 1. مشکل ایران در آینده بحران آب است. هنوز مردم نگاه کر به آب دارند نه قلیل ، چون مردم آبهای زیرزمینی را نمی بینند و آگاهی ندارند و تنها راه برون رفت تکنولوژی هسته ای است و کلید آن نیروگاه اراک و ما خودمان اگر بخواهیم ، این تکنولوژی را بدست می اوریم. ببنید چه شده ؟! رتبه رقص 10 درصد بالا رفته و رتبه علم ما 2 درصد پایین آمده .2. قدم زدن مسئول ایرانی با مسئول آمریکایی در کوچه های ژنو و تحلیل رسانه های غول پیکر غرب و بردن حیثیت ایران زیر سوال. عزیزان ما یک دشمن داریم و یک دوست ، غرب می خواهد بداند شما در مقابل دشمن می ایستید یا عقب نشینی می کنید. تنها راه سخن امام خامنه ای است: بصیرت ، بصیرت ، بصیرت.

در ادامه حجت الاسلام صباحی امام جمعه شهرستان و رییس مجمع ضمن تشکر از همه حاضرین و پیشکسوتان بسیجی به تشریح مجمع عالی بسیج پرداخت و بیان نمود:  مجمع عالی بسیج بدین معناست که اون شاکله اصلی و ریشه و تنه را با توجه به گستردگی بسیج به نسل بعد انتقال دهیم و ما باید یک ستاد راهبردی را با این مجمع ایجاد نماییم.

در ادامه با اشاره به سخن امام خامنه ای که هر ایرانی باید دوزیست باشد و یک شخصیت حقوقی و اداری و یک شخصیت بسیجی داشته باشد تأکید کرد: تا به امروز حرکت بسیج یک حرکت سالم بوده است. مجمع عالی بسیج یعنی با حفظ شاخص ها ولی با بومی سازی برنامه ها بتواند بسیج را به نسل جدید انتقال و با طرح های ایده آل خود موجب رونق بسیج شود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: