يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۵۰:۴۹
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۵۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
شصت و هفتمین جلسه شورا در دفتر معاونت حمل و نقل برگزار و اعضا از فعالیتهای این سازمان از نزدیک آشنا شدند.

به گزارش بسیج مهندسین فارس ،شصت و هشتمین جلسه شورای مرکزی قشر بسیج مهندسین صنعت ، عمران و معماری چهارشنبه 20 ام خرداد ماه 94 در دفتر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز و به ریاست جناب آقای مهندس زحمتکش و با حضور اعضای محترم شورا برگزار گردید. در ابتدای اعضای شورا از مراحل انجام کار در این معاونت بازدید کردند.

اعضای شورا ار فعالیتهای معاونت حمل و نقل دیدار کردند

همچنین کارشناسان و ریاست محترم معاونت حمل و نقل توضیحات کاملی از نحوه انجام کار در این سازمان و آخرین اقدامات در این بخش ارائه نمودند.

اعضای شورا ار فعالیتهای معاونت حمل و نقل دیدار کردند

دیدار اعضای شورای مرگزی بسیج مهندسین فارس از فعالیتهای معاونت حمل و نقل شهرداری شیراز

اعضای شورا ار فعالیتهای معاونت حمل و نقل دیدار کردند

سپس جلسه شورا با تلاوت آیاتی از قرآن آغاز گردید .در اپتدا ریاست سازمان بسیج مهندسین عمران و صنعت و دبیر جلسه از میزبانی جلسه تشکر کردند و آخرین تدابیر سردار فرماندهی محترم سپاه فجر فارس را  جهت حمایت از شوراهای اقشار و عملیاتی نمودن تصمیمات اتخاذی و بهبود و ارتقاء سازمان مطرح نمودند.  در ادامه مصوبات جلسه قبل مرور شد و دستور جلسه قرائت و مصوبات جدید در جلسه تصویب شد.

راهبردهای و اولویت های سازمان در عرصه های صنعت و عمران و محورهای کار سازمان و راهکار اجرای عملی کارها و متوقف نشدن به جلسه و همایش ،تبیین شد . همچنین عملیاتی نمودن شرح وظایف کارگروه ها در دستور کار قرار گرفت .مقرر گردید جلسه بعد که مقارن با  ایام ماه مبارک رمضان است از ساعت 17:30 لغایت 19:30 برگزار شود.

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: