کد خبر: ۵۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
یادداشت/

" جوانا فرانسیس " روزنامه نگار زن آمریکایی در گزیده ای از نامه اش خطاب به زنان لبنانی می نویسد: " آنها سعی دارند با فیلم ها و نماهنگ های شهوت انگیز، به دروغ ما زنان آمریکایی را شاد و راضی نشان دهند، مفتخر به لباس پوشیدن چون هرزه ها و قانع بودن به نداشتن خانواده؛ و تو را اینچنین وسوسه می کنند. اکثر ما شاد نیستیم به من اعتماد کن، میلیون ها نفر از ما داروهای ضد افسردگی مصرف می کنیم از شغل هایمان متنفریم و شب ها به خاطر مردانی که می گفتند دوستمان دارند، ولی حریصانه از ما سوء استفاده می کنند و می روند، گریه می کنیم. یا در جایی دیگر می گوید :
" من تورا می بینم و به تو غبطه می خورم "
مردان ما دیگر حتی پاکدامنی نمی خواهند،  آنها " در " گرانبها را درک نمی کنند، آنها سنگ مصنوعی پر زرق و برق را انتخاب می کنند تا آن را پس از سوء استفاده رها کنند.
" مدت هاست به الگویی همچون یک زن مسلمان غبطه می خورم !"
اظهارات این روزنامه نگار و متن و صحبت های امثال این، از زنان شاغل و دانشمند غربی نشان از سردرگمی و گمگشتگی دارد، در واقع مردواره کردن زنان برای در دسترس تر بودن زنان و رسیدن به مقاصد شوم از سوی مسئولین و ثروتمندان، سوغات تلخ غرب برای زنان غربی بوده که البته برخی زنان ایرانی نیز چشم بسته و از این سوغات بی بهره نمانده اند؛ تا جایی که زخم اندیشه های بی بنیاد فمینیسم بر تن برخی خانواده های ایرانی نیز دیده می شود. در حالی که این مسیر راهی است که زنان غربی تا آخرش رفته و امروز پشیمان از این مسیر سرگردان به دنبال الگویی برای خروج از این منجلاب هستند. آنها به دنبال الگویی هستند که بتوانند عزت و اعتماد نفس خود را جلوه دهند نه جسم و زیبایی خود را، الگویی که بازتاب آینه اش پاکدامنی و نجابت باشد. آنها به دنبال آرامش هستند، اینجاست که یک زن چون جوانا فرانسیس تنها راهکار خروج از این منجلاب الگوگیری از زنان مسلمان می داند و بیان می کند " مدت هاست نسبت به الگویی همچون یک زنان مسلمان غبطه می خورم ". با بازنگری بیانات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) زن مسلمان ایرانی باید به جای قدم نهادن در این مسیر تاریک بداند :
بدانید امروز زنان کشور ما، مسئولیت شان سنگین است. مسئولیت مضاعفی که امروز شما دارید، همین است که نگاه غلط به مسئله زن و مرد را تصحیح کنید. نگاهی که امروز دنیای غرب سعی می کند در مساله زن و مرد القا کند، نگاه غلطی است، نگاه باطلی است، این به پایمال شدن ارزش های بسیاری در جوامع بشری منتهی خواهد شد، که الان دارد گوشه هایی از آن نشان داده می شود. این نگاه را باید تصحیح کنید.(05/05/84).
امروز نقش من و شما بانوی مسلمان ایرانی فریاد زدن و طلبکار بودن از دنیا است از دنیایی که به بشریت عموماً و به زن خصوصاً خیانت کرده است .

انتها/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: