شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۵۴:۵۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۵۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
آیت الله دژکام در دیدار با سردار گزنی:
امام جمعه جهرم از ایجاد مشکل برای اقتصاد تک محصولی شهرستان جهرم، با توجه به کم آبی های اخیر، ابراز نگرانی کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه جهرم، سردار گزنی، جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس، با آیت الله دژکام، امام جمعه و استاد شجره طیبه صالحین در جهرم دیدار و گفتگو کرد.

سردار گزنی در این دیدار با ارزشمند توصیف نمودن زحمات آیت الله دژکام به جهت هدایت و برنامه ریزی برنامه های شجره طیبه صالحین، از حمایتهای معنوی وی از برنامه های سپاه و بسیج، تشکر و تقدیر نمود.  

آیت الله دژکام نیز در این دیدار با بیان برخی خاطرات از تشکیل سپاه جهرم در اوایل انقلاب و فعالیت برخی از روحانیون در این نهاد مقدس همزمان با پیگیری درس طلبگی، اظهار نمود: مجموعه سپاه جهرم از اول شکل گیری با حوزه علمیه رابطه تنگاتنگی داشته است.

امام جمعه جهرم با اشاره به حجم بالای فعالیتهای فرهنگی و نظامی در سطح شهرستان، توسط طلبه های بسیجی، سپاه و بسیج، بیان داشت: جهرم به خاطر موقعیت ویژه اقتصادی و تولید سالانه یک میلیون و پانصد هزار تن تولیدات باغی و مرکبات و همچنین تولید سرمایه ای معادل 3000 تا 5000  میلیارد تومان در این بخش برای مردم، در دیگر مقوله های اقتصادی نیز جای گسترش پیشرفت داشته باشد.

آیت الله دژکام ضمن ابراز نگرانی از اقتصاد تک محصولی (کشاورزی و تولید مرکبات) شهرستان جهرم به دلیل مشکلات کم آبی در سالیان اخیر، حمایت بسیج و سپاه را برای راه اندازی، توسعه و گسترش  بخشهای دیگر فعالیتهای اقتصادی و مولد ثروت را خواستار شد.

وی با اظهار به این مسئله که در بسیج و سپاه پتانسیل حمایت و انجام برنامه اقتصاد مقاومتی وجود دارد و نیز از معدود نهادهایی است که در آن فعالیت جهادی به شکل چشمگیری شکل می گیرد، تبدیل شدن استان فارس و شهرستان جهرم به دلیل داشتن ظرفیتهای بالا به عنوان قطب اقتصاد مقاومتی در دنیا را تأکید و افزود این خواسته با مطالعه و اجرای کارهای علمی دور از دست رس نیست.

امام جمعه جهرم ضمن بیان خواسته مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی و کمک گیری از ظرفیتهای درون کشور بیان داشت: ما باید در کشور تولید ثروت بکنیم چون راه مقابله با تحریمها و استکبار جهانی، تولید ثروت و استقلال اقتصادی است.

آیت الله دژکام ضمن یادآوری دیدار با سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در سال گذشته و درخواست طرح مسئله مطالعه علمی در شهرستان جهرم جهت گسترش و کمک به اقتصاد و طرحهای اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: از مجموعه سپاه و بسیج در همین راستا توقع عنایت و بررسی است تا این مهم به سرمنزل مقصود رسانده شود. وی افزود: دلیل آن هم نگاه ویژه رهبر انقلاب در طرح مسئله اقتصاد مقاومتی و تآکید بر استقلال اقتصادی و بهره گیری از ظرفیتهای درونی کشور است.
 
انتهای پیام/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: